איפה כדאי למקם עמדת ברביקיו בחצר הבית

אחרי לא מעט התלבטויות, בדיקת השטח והאפשרויות שעומדות בפניכם החלטתם, בסופו של דבר, להשקיע ולקנות ברביקיו אמיתי? כזה שניצב בגובה שנוח לעבוד עליו וכזה שיוכל להחזיק מעמד גם עשרות שנים? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את ההתלהבות שלכם כי יש היום גרילים מאוד איכותיים. זה לא משנה כמה נפשות אתם במשפחה והאם הרעיון הוא לעשות "על האש" של סוגי בשרים איכותיים או דגים טריים. מה שבטוח זה שכדאי לא רק להשקיע בבחירת הגריל הכי איכותי וטוב, אלא כדאי גם לבדוק איפה בדיוק אתם מעמידים אותו בגינה. תאורת גינה זה מסוג אותם הדברים שלכולנו יש, כי מי לא משקיע בטיפוח גן יפה בבית? עם זאת, לא כולם מבינים מה הקשר בין חוץ הבית ובין המקום המושלם להעמדת עמדת הברביקיו ועל כך במאמר שלפניכם.

 

תאורת חוץ שתאיר בדיוק על עמדת הגריל

זה לא באמת הגיוני להשקיע עשרות אלפי שקלים, לקנות את הגריל הכי משוכלל שיש באתר bbq.co.il, בין אם הוא עובד על גז ובין אם הוא עובד על פחמים, ולעבוד בחושך. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שכדאי לכם לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים את המקום המושלם לעמדת הברביקיו, זו השאלה האם יש עליה אור ישיר. פרוז'קטור שיאיר על הגריל יעשה את השינוי כי למעשה כך תוכלו לצלות בשרים אפילו בלילה! פרוז'קטור מאפשר לכם גם לבצע חיווי עוצמת אור בדיוק לצרכים שלכם וכך תוכלו לראות, בכל רגע נתון, מה מצב הבשר שנצלה על הגריל. למעשה פרוז'קטור כזה מספק תאורה מושלמת לגריל וכך התוצאה היא בשר שעשוי בדיוק במידה שאתם אוהבים ומכאן חשיבותו הרבה.

 

הגנה מפני הרוח

אומנם זה נכון שאין לנו שום אפשרות לקבוע בכל יום מאיפה הרוח תגיע, אך בכל אזור יש נטיות יחסית ברורות בעניין הזה. יתרה מכך, אם יש צד אחד מוגן יותר בגינה שלכם, הרי שעדיף יהיה למקם בו את הגריל. בצורה כזאת השילוב שבין תאורת חוץ ובין ההגנה מפני הרוח יהפכו את צליית הבשר לעוד יותר נוחה ונעימה. תאורת גן בימינו יכולה גם להיות מעוצבת ויפה כך שאם אתם כבר קונים גריל איכותי ויקר ואם עד היום לא השקעתם בנושא התאורה, עכשיו זה הרגע הנכון לעשות זאת. כדאי כמובן גם להעמיד כיסא שיהיה נוח לשבת עליו על יד הגריל כי יש גם רגעים במהלך הצלייה שבהם ניתן לשבת, לנוח וליהנות מהאווירה הטובה. שימו לב שיש אפשרות לקנות היום גם גריל על גלגלים כך שאם תרצו לאחסן אותו במהלך העונות הקרות שבהן פחות עושים "על האש", יהיה לכם קל לעשות זאת. פנקו את עצמכם עם גריל איכותי ומוביל ותראו שלא תצטערו על הרכישה הזאת, במיוחד אם תשכילו למקם אותו במקום הטוב ביותר בגינתכם.

איפה למקם את הגריל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סלון משרדי
ריהוט משרדי ותחזוקה שלו

על מנת לשמור על הריהוט המשרדי בצורה איכותית ולאורך זמן, חשוב להתקשר עם חברה מקצועית אשר יודעת לבצע ניקוי ספות ברמה הגבוהה ביותר. מהי החברה?

קרא עוד »