האם יש בית חבד ובית כנסת בנופש הכשר

עש לפני כמה שנים, היה מקובל לחשוב כי שמירה על כרשות בעת יציאה לנופש, היא דבר קשה מאד לביצוע. לרוב, הבחירה הייתה בין יצאה לנופש תוך הבנה מראש שתהיינה פשרות בעניין זה, לבין יציאה לנופש אך ורק לאחר שנמצאו פתרונות שונים, הן בדמות אירוח בקהילות יהודיות והן ברכישה עצמית של מוצרי מזון מחנויות כשרות, שהיו קיימות ועודך נמצאות במרבית הערים הגדולות בעולם.לחילופין – להביא מהבית אוכל כשר, בעיקר שימורים וקרקרים. הברירה הנוספת היתה, פשוטו כמשמעו, לוותר כליל על החופש. ואולם בעשורים האחרונים, ובעיקר בשנים האחרונות, השתנה המצב מהיסוד. בתי מלון מסוימים בעולם, כמו גם חברות תעופה, ערוכים לטיפול ביהודים שומרי תורה ומצוות. בנוסף, התרחבה מאד רשת בתי חב"ד, והיא פרושה כיום בחלק ניכר מהמקומות בעולם שישראלים נוהגים להגיע אליהם. מהו בית חב"ד? כיצד ניתן לברר היכן יש בית חב"ד בית כנסת לשומרי תורה ומצוות? היכן ניתן להזמין נופש מהנה, שיהיה גם כשר? כל התשובות בהמשך המאמר.

 

בית חב"ד – מה זה בעצם

בית חב"ד הוא למעשה מרכז אזורי, שמנוהל בידי שליח של חב"ד במקום. המטרה של רשת בתי חב"ד, שהתרחבה בשנים האחרונות, היא לספק תמיכה ועזרה למטיילים ונופשים יהודים, בהעדר חלופה הולמת לנושא הכשרות. היזמה להקמת בתי חב"ד הייתה של הרבי מלובאוויטש, הרב מנחם מנדל שניאורסון, ,ומאז השקתה, הפכו בתי חב"ד לשם דבר בקרב מטיילים יהודים ברחבי הגלובוס. כל מקום שבו קיים בית חב"ד, מתקיים בו במקביל גם בית כנסת, המאפשר ליהודים הנמצאים במקום בשבתות, בחגים ובמועדים, לקיים מצוות תפילה בציבור. בנוסף, אם יש מספר מספיק של מתעניינים, מספק בית חב"ד גם שירותי דת נוספים. זאת, בנוסף לעזרה וסיוע המוגשים למטיילים יהודים בתחומים נוספים.

 

איך מבררים האם יש בית חבד ובית כנסת

באופן עקרוני, ניתן להניח במידה רבה של וודאות שבמרבית המקומות בעולם קיים בית חב"ד המעניק שירותים למטיילים ונופשים יהודים החפצים בהם. עם זאת, יש אפשרות לברר את הנושא באתר של בית חב"ד ובמקומות נוספים. בתי חב"ד ממוקמים, כאמור, דווקא במקומות שבהם יש בעיה למצוא שירותי כשרות נאותים, החל במזון כשר, עבור בבית כנסת וכלה בשירותי דת נוספים, שיעורי תורה וכיוצא באלה שירותים.

אם יש ברצונך לצאת יחד עם בני המשפחה לנופש כשר למהדרין בחו"ל, זה המקום הנכון עבורך ועבור כל בני המשפחה. כדאי מאד ליצור קשר כבר כעת והמקצוענים של kosherbookings.com יסייעו לך בארגון נופש כשר איכותי שיעניק לך את ההזדמנות לנוח ולהירגע, ועם זאת לא להזניח את ערכי היהדות והכשרות. זאת, לקראת חזרה למסלול החיים הרגיל והלחוץ. אנו פועלים בהתמדה לשפר את השרות ואת חוויית הלקוח, ולהפוך כל נופש כשר לחוויה איכותית לכל בני המשפחה..

איש מתפלל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טוסקנה
חבל הארץ היפה ביותר בעולם

מחוז טוסקנה הנמצא במרכז איטליה וגובל בים התיכון ממערב נחשב לאחד המחוזות היפים ביותר לא רק באיטליה אלא בכל אירופה.חבל טוסקנה מורכב מנופים רבים ומגוונים:

קרא עוד »
מגדלים וים
הפינות הנסתרות של הולנד

כן, אנחנו יודעים שאתם מתים על אמסטרדם, ואי אפשר להאשים אתכם. באמסטרדם יש אווירה של חופש אמיתי, יש בה המון מה לעשות, היא שקטה, רגועה,

קרא עוד »
מלון כשר בקפריסין ראשית
מלון כשר בקפריסין

חושבים על חופשה מפנקת ורוצים לנסוע למקום קרוב? האפשרות של השכרת וילות נופש פחות מדברת אליכם ואתם רוצים לנסות את מה שיש לקפריסין להציע לכם?

קרא עוד »