השף הרוסי מביא טיפים לבשר

רוצים לקבל את הטיפים הטובים ביותר לשימוש בבשר? ובכן, השף הרוסי של חברת וובר מציג לכם טיפים חשובים שכל אחד צריך להכיר בכדי לשפר את היכולת ולהעניק ארוחה שהיא ממש כמו במסעדה.

 

טיפים לבשר – מפי השף הרוסי

רוסיה נחשבת מאז ומתמיד למעצמת בשר, זאת לאור שיטות וטכניקות בישול וטיגון בשר מתקדמות אשר הגיעו לכל רחבי העולם. למעשה, הבישול הרוסי מקבל עדנה מחודשת בשנים האחרונות לאור העובדה כי מדובר בבישול ארוך וקל יחסית, כמו גם בריא, וזאת לאור העובדה כי נתחי הבשר בהם עושים שימוש הם נתחים בריאים לרוב אשר נעשים בטכניקות מתקדמות ואיכותית. על כן, ביקשנו מהשף הרוסי של חברת וובר, חברת הגרילים המובילה בישראל להעניק לכם מספר טיפים חשובים לגבי שימוש בבשר, כך שגם אתם תוכלו לעשות מנגל איכותי ובריא:

  • רכישה של מנגל איכותי – על מנת שתוכלו בכלל להתחיל להכין את הבשר שלכם, חשוב לרכוש מנגל איכותי אשר יאפשר לכם לבצע טכניקות של צליית בשר בהתאמה אישית לצרכים ולטעם האישי. כאמור, חברת וובר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום והיא מעניקה אפשרות לרכישה של מגוון רחב של סוגי מנגלים, אשר יאפשרו לכם להעניק לבשר את דרגת הצלייה הטובה ביותר, כמו גם אפשרות לעישון של הבשר באמצעות מעשנת בשר איכותית. לפרטים נוספים צרו קשר במספר 9200* מכל נייד.
  • שימוש בעשבי תיבול – על מנת להעניק לבשר ארומה עמוקה וטובה יותר, מומלץ מאוד להשתמש בעשבי טיבול טריים ולהחדיר אותם עמוק אל תוך הבשר, כך שהם יקבלו ארומה איכותית ועמוקה יותר. בנוסף, במידה ואתם עובדים עם גריל פחמים מומלץ להניח עליהם עשבי תיבול אותם השרתם במים למשך זמן קצר, וזאת על מנת להעניק לפחמים טעים ארומטי אשר יעניק לבשר ריח משכר.
  • לא להשתמש בבשר מופשר – בשר מופשר הוא בשר אשר לרוב יהיה טעים פחות מבשר טרי, ולכן חשוב מאוד להשתמש רק בבשרים טריים אשר הם נתחי קצביים, כמו גם לא להשתמש בבשר כאשר הוא קר – אלא רק לאחר שהוא קיבל את טמפרטורות החדר.
  • לא לפחד מבישול ארוך – בישול ארוך של בשר באמצעות מעשנת יכול להוות בעבורכם דרך קלה ופשוטה לבשר טעים, במינימום מאמץ. על אף כי רבים חוששים מהנושא, חשוב לזכור כי כיום ישנם אביזרים כדוגמת בודק חום אשר מאפשר לשלוט על דרגת החום ולבדוק האם הבשר מוכן. מדובר בטכניקת בישול ידועה מאוד ברוסיה, ולכן מומלץ להתנסות בה ע"י שימוש בציוד מתקדם כמו גם נתחים איכותיים כמו נתח שוק אשר יכול להתבשל במשך מספר שעות בתנור, עם מינימום של תעסוקה מצדכם.
  • התייעצות עם קצב – לקצביים ישנם מתכונים סודיים ואיכותיים, מומלץ להיעזר בהם לטיפול בבשר.

רוזמרין ונתח בשר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא