למה כדאי להזמין אמן חושים לאירוע בר המצווה של הבן שלכם?

לתכנן אירוע מיוחד כמו בר מצווה זה לא דבר פשוט ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל ההורים, קצת נרגשים מהעניין הזה. חיפשתם מקום מתאים? הזמנתם אוכל ושירותי צילום? בחרתם איזה אנשים להזמין? אם כך, עכשיו הגיע הזמן לחשוב גם על הערך המוסף. בדרך כלל באירועים כמו בר מצווה מצד אחד יש קהל צעיר, כי חלק מהחברים של הילד מוזמנים, אך מצד שני, לרוב יש גם אנשים מבוגרים. זה לא משנה אם הזמנתם רק את קרובי המשפחה או גם את כל המשרד שבו אתם עובדים, כי מה שבטוח זה שתרצו להנעים את זמנם של האורחים. לכן הגיע הזמן להבין שהאורחים מצפים לחוויה אחרת ושונה, מה שאומר שאוכל ומוזיקה זה כבר לא מספיק. לכן, אם אתם רוצים שאנשים לא יפסיקו לדבר על בר המצווה של הבן שלכם, הזמנת אמן חושים וטלפתיה להופעה פרטית ומלהיבה זה כל מה שאתם צריכים.

 

מה מיוחד במופע כזה?

לא קל לענות על השאלה הזאת, כי תלוי, בראש ובראשונה, בשאלה לאיזה אמן חושים אתם מתקשרים וממי אתם מזמינים את השירות. לכל איש מקצוע כזה יש דרכי פעולה קצת שונות ולכן זה טבעי שלא כל ההופעות תהיינה זהות. מה שבטוח זה שאמני חושים עובדים עם כוחה של הטלפתיה, עם זריזות ידיים ועם זריזות מחשבתית. כל אלה מובילים לכך שהם נעמדים מול הקהל ופשוט לא מפסיקים להמם אותו! זה בא לידי ביטוי בכוחו של אמן החושים לנחש על איזה מספר חושב אדם מהקהל אך זה גם בא לידי ביטוי ביכולת שלו לחשוף את מספרי כרטיסי האשראי של חלק מהאנשים בקהל. יש עוד הרבה פעלולים, טריקים וסוג של קסמים שעושים אמני חושים, כך שמה שבטוח זה שאף אחד מהקהל לא יוכל להישאר אדיש למופע כזה.

 

איזה אמן חושים כדאי להזמין?

כמובן שהשאלה האם זו תהיה חוויה טובה שתוסיף לבר המצווה של הבן שלכם, או לא, תלויה באופן ישיר בבחירת אמן החושים שאליו אתם מתקשרים. לכן יש טעם לבדוק את השטח לפני שמקבלים החלטה כזאת, כי מה פתאום שתזמינו איש מקצוע שלא שמעתם עליו ושאתם לא באמת יודעים אודותיו דבר? אמן חושים מוצלח הוא אדם כמו זיגי, שכן מדובר על איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה. הוא מגיע עם שנים רבות של ניסיון ועם אינספור הופעות שהוא כבר עשה בארץ ובחו"ל. לכן ממנו אתם יכולים לצפות לרצינות ולמקצועיות, מה שאומר שבין אם אתם מזמינים אותו להופיע בבר המצווה של הילד ובין אם אתם מזמינים אותו לכל אירוע אחר – אתם לא תצטערו על שבחרתם בו. צרו עמו קשר עוד היום, קבלו הצעת מחיר ותראו שהאירוע יהיה בלתי נשכח ומהנה במיוחד.

כוכבים אדומים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
מנהל ועובדים
5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים,

קרא עוד »