משדרגים את הסלון? המדריך המלא

על מנת לשדרג את הסלון בצורה הטובה ביותר, ביקשנו מהמומחים של חברת בול עץ להעניק לכם את המדריך המקוצר אשר יבטיח כי הסלון המחודש יהיה קלאסי, מעוצב להפליא ובעיקר – קולע בדיוק לטעמכם. כל הפרטים – במאמר הבא.

 

שדרוג הסלון – מדריך למעצב המתחיל

שדרוג הסלון עם רהיטים חדשים מהווה את אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר בחייו של כל אדם, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפרויקט בסדר גודל יחסית גדול אשר מצריך לא מעט מאמץ כמו גם כסף. יחד עם זאת, ניתן ורצוי להקל על התהליך באמצעות מספר טיפים חשובים אשר יכולים להקל עליכם בזמן התהליך, ולהלן המדריך ע"פ המומחים של חברת בול עץ, חברת הרהיטים המובילה בישראל:

  • חשיבה על תקציב מראש – על מנת שתוכלו להתחיל בפרויקט השדרוג חשוב מאוד לבצע חשיבה מעמיקה לגבי התקציב אותו תרצו להקדיש, וזאת על מנת שתוכלו לעמוד בו ולא לחרוג ממנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי התקציב אותו בחרתם מראש עלול להתרחב בעקבות תקלות אשר מתרחשות או עיכובים בזמנים, ועל כן יש לקחת זאת בחשבון.
  • היעזרות באיש מקצוע – חשוב מאוד בזמן פרויקט של שדרוג הסלון להיעזר במדריכים באינטרנט כמו גם באנשי מקצוע כדוגמת מעצבי פנים, אשר יכולים להעניק לכם מהניסיון שלהם כמו גם לנהל את תהליך השיפוץ והשדרוג תחת לוחות זמנים קפדנים ועמידה בסטנדרטים גבוהים.
  • רכישה של ריהוט מחנויות מובילות בלבד – על מנת שתוכלו ליהנות מהסלון שלכם למשך שנים ארוכות, חשוב מאוד לרכוש רהיטים רק מחנויות אשר מעניקות לכם מעטפת מקצועית כמו גם תעודת אחראיות, וזאת על מנת שההשקעה הכספית בעבור הרכישה תשתלם בעתיד, ולא תצטרכו להוציא כספים נוספים. ריהוט איכותי ישרת אתכם למשך שנים רבות ויבטיח כי השדרוג אותו אתם מבצעים בבית אכן יהיה ברמה הגבוהה ביותר. כיום, החברה המובילה בתחום הריהוט היא ללא ספק חברת בול עץ, וכעת גם לכם יש את ההזמנות להזמין רהיטים בהתאמה אישית ובמחירים נוחים. למידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://booletz.co.il.
  • קונספט עיצובי – כאשר אתם משדרגים את הסלון חשוב לשמור על קונספט עיצובי נקי ככל האפשר, כמו גם להתאים את הריהוט לקונספט אותו בחרתם. אם לדוגמא בחרתם בקונספט של פרובנס, מומלץ להיצמד לפלטת צבעים רגועה יחסית, אולם מומלץ גם לחשוב על פינה מודגשת בסלון עם צבעים עזים ושמחים, אשר ימשכו את העין ויאפשרו "לשבור" קצת את המראה הכללי.
  • שימוש חוזר בפריטים – על מנת לחסוך בעלויות מומלץ מאוד לבדוק אילו פריטים ניתן לשמר, כאשר כיום ישנן לא מעט אופציות אשר מאפשרות להעביר פריטים כדוגמת תמונות ישנות, כריות אשר התבלו ועוד לידי אנשי מקצוע אשר ישמרו את הפריטים הללו ויעניקו להם מראה מחודש, מרענן ומתאים לסלון.

סלון מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סלון משרדי
ריהוט משרדי ותחזוקה שלו

על מנת לשמור על הריהוט המשרדי בצורה איכותית ולאורך זמן, חשוב להתקשר עם חברה מקצועית אשר יודעת לבצע ניקוי ספות ברמה הגבוהה ביותר. מהי החברה?

קרא עוד »