עורך דין גילוי מרצון – תעשו את זה לפי הספר

אנשים רבים לא יודעים זאת, אך רשויות המס במדינת ישראל מעודדות נישומים, יחידים, עוסקים ובעלי תפקידים שונים לתקן את הדיווחים השגויים שלהם – ובכך להימנע מהעמדה לדין. רשויות המס פועלות בצורה שוטפת עם פרקליטות המדינה כאשר מצידה מתחייבת שלא להעמיד לדין את אותם אנשים אשר מגיעים מיוזמתם להעיד על טעויות שהם ביצעו. מדובר בהזדמנות משמעותית מאוד אשר בעלי עסקים ואנשים פרטיים יכולים להשתמש בה על מנת להימנע ממצב שבו הם עומדים לדין על טעויות שביצעו במודע או לא במודע. לכן חשוב מאוד להכיר את התחום הזה ולהבין מה בדיוק תוכלו לעשות על מנת להימנע מהעמדה לדין.

 

מהם התנאים הנדרשים לגילוי מרצון?

ראשית כאשר אדם מגיע לבצע גילוי מרצון הוא עושה זאת בצורה כנה וגלויה על מנת לסדר את כל התיק שלו ברשויות המס באופן גורף. בנוסף מדובר באדם או בחברה שלא מתנהלת נגדה חקירה (חקירת מס מתחילה בהלשנה?)או בדיקה של רשויות המס, במקרה כזה אותו אדם או חברה אינם יכולים לעשות גילוי מרצון על מנת להימנע מהעמדה לדין.

רשויות המס במדינת ישראל הן הגוף היחידי שיכול לאשר את לדחות את הגילוי מרצון. לכן חשוב מאוד שתבינו כי לא כל הבקשות מתקבלות, ולכן יש כאן סיכון מסוים שאתם לוקחים על מנת לנקות את שמכם.

 

עורך דין גילוי מרצון – עד כמה זה חשוב?

כיום תוכלו להיעזר בשרותיו של עורך דין אשר מתמחה בכל הנושא של גילוי מרצון. מדובר בעורך דין אשר מכיר את רשויות המיסים במדינת ישראל בצורה אידיאלית ויכול לספק לכם תמונת מצב כוללת של הסיטואציה אליה נקלעתם. עד כמה חשוב לפנות אל רשויות המס עם עורך דין גילוי מרצון? חשוב מאוד!

כמו שכבר אמרנו לא כל הבקשות מתקבלות, ורשויות המס במדינת ישראל יכולות לאשר או לא לאשר את הבקשה שהוגשה אליהן. במקרה שבו הבקשה איננה מאושרת חשוף בעל העסק או האדם הפרטי להעמדה לדין על ידי רשויות המס.

לכן חשוב מאוד שתתייעצו עם עורך דין אשר מכיר את הנושא של גילוי מרצון על סיכויי ההצלחה של הבקשה, וכמובן תכינו ביחד תוכנית שבה הבקשה לא תתקבל ומהן ההשלכות שעלולות להגיע כתוצאה מכך. רק ברגע שתגיעו מוכנים לכל תרחיש תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה ולא טומנים לעצמכם בור שיהיה לכם קשה לצאת ממנו.

עורך דין גילוי מרצון יסייע לכם לבנות תוכנית עבודה מסודרת, ויסביר לכם בדיוק אילו פרטים צריכים להיכלל בבקשה על מנת להגדיל את הסיכוי שלה להתקבל. לכן ברגע שאתם מחליטים לעשות גילוי מרצון הפעולה האידיאלית ביותר שתוכלו לעשות במקביל זה לשכור עורך דין שיסייע לכם בכל ההליך.

פטיש של פסק דין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משמורת ילדים – טובת הילד קודמת

טובת הילד היא מושג משפטי וחברתי שמתייחסת לילדים כישות משפטית שיש לה זכויות, שאחריותה של החברה לדאוג לקיומן. ההתייחסות לטובת הילד מובילה החלטות משפטיות וחוקיות

קרא עוד »
נהג מונית - אילוסטרציה
הטרדה מינית במונית

הטרדה מינית במונית היא סיטואציה מאוד לא נעימה שלצערנו נהיית נפוצה יותר ויותר, במיוחד בעת האחרונה ובה בעקבות הגבלות התחבורה הציבורית רבים בחרו להתנייד יותר

קרא עוד »
אזרחות גרמנית
מי זכאי לאזרחות גרמנית?

אזרחות גרמנית טומנת בחובה הטבות משמעותיות, לרבות הזכות לחיות ולעבוד בגרמניה, גישה להטבות סוציאליות ויכולת לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. עם זאת, הזכאות לאזרחות גרמנית

קרא עוד »