5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים, הגיבוש מתנהל על בסיס מחלקתי בדרך כלל. במקומות יותר קטנים, מדובר בימי גיבוש לכלל העובדים כיחידה אחת. זאת, למרות שלא אחת קרה שמקום גדול שלח את כל העובדים שלו ליום גיבוש, ולעומת זאת מקומות קטנים חילקו את העובדים שלהם לקבוצות קטנות יותר לצורך גיבוש. מהו בעצם יום גיבוש, ומה מבדיל אותו מסתם פעילות חברתית? אילו 5 פעילויות לימי גיבוש מומלצים עשויים לשפר את התקשורת בין העובדים, ואיתה את התוצאות העסקיות? היכן ניתן להזמין ימי גיבוש איכותיים ומוצלחים? כל התשובות בהמשך המאמר.

 

יום גיבוש – הדבר המאחד של העובדים

מרבית המנהלית והמעסיקים הגדולים, מנסים בהתמדה למצוא את הדרך להגדיל את היקפי הפעילות בעסק, ואיתם כמובן את היקפי ההכנסות והרווחים. זאת, תוך ידיעה ברורה שחלק ניכר מהעובדים איננו מנצל את מלוא הפוטנציאל שלו, ואפילו לא את חלקו. אחת הדרכים לשנות את המצב, הינה שיפור התקשורת בין העובדים לבין עצמם ובינם לבין המנהלים. זאת, באמצעות העמקת ההיכרות האישית בין כל הצדדים, שתוביל להבנה הדדית טובה יותר, וכתוצאה – גם למיצוי טוב יותר של היכולות של כולם. ימי גיבוש מסייעים למנהלי העסק להשיג את המטרה ולחזק את הקשר בין העובדים. בניגוד לימי כיף רגילים, ימי גיבוש מתוכננים ליצור את הבסיס לשיפור הקשר בין העובדים. זאת, באמצעות פעילויות המשפרות את הקשר ואת ההבנה ההדדית.

 

פעילויות איכותיות לשיפור הקשר

עם הפעילויות המשפרות את הקשר בין העובדים ניתן למנות הפעלות שונות, כמו גם יצירת חוויות משותפות שונות שיש בצידן גם מוסר השכל. פעילות חת במסגרת יום גיבוש, הינה ניסיון לפתור חידה או למצוא מטמון, תוך שיתוף פעולה בין המשתתפים. זאת, בין אם בחלוקה לקבוצות מתחרות ובין אם כקבוצה הומוגנית. פעילות נוספת היא, למשל, חתירה בקיאקים בירדן, שבאופן אוטומטי משפרת את הקשר לכל הפחות בין החותרים בכל סירה, ובוודאי בין כל המשתתפים. פעילות נוספת יכולה להיות טילו במסלול יפה אבל עם מידת קושי גבוהה יחסית, המחייב את המשתתפים לעזרה הדדית על מנת שכולם עברו את המסלול בצואה טובה. הפעילות האחרונה המוצגת כאן איננה אקטיבית, אלא יתר פאסיבית – השתתפות במופע סטנד אפ איכותי. המטרה כאן הינה יצירת חוויה משותפת, שעשויה לחזק את הקשר ההדדי בין המשתתפים בה.

אם יש לך עניין בארגון פעילויות גיבוש ייחודיות ויוצאות דופן, כולל האפשרות להזמין סטנדאפיסט לאירוע שיגרום לקהל לצחוק ולהתגבש, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולהזמין את גידי ליבנה, סטנדאפיסט ובדרן, שיהפוך כל אירוע לאטרקציה. הניסיון, היכולות יוצאות הדופן והקשר המהיר שנוצר עם הקהל, יהפכו אותו להצלחה מסחררת באירועים קטנים ובאירועים רבי משתתפים, והמופע הזה ייזכר אצל המשתתפים לאורך זמן.

ישיבת צוות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
ילדים מאושרים
להקים חברת ג'ימבורי

הקמה של חברת ג'ימבורי מצריכה לא מעט צעדים מקדימים, וזאת על מנת להבטיח כי החברה תצליח. כיצד אם כן תוכלו להקים גם אתם חברת ג'ימבורי

קרא עוד »