בחירת טבעת אירוסין – מדריך

בחירה של טבעות היא אחת הבחירות הקשות ביותר עמן כל אחד נתקל רגע לפני הרגע המרגש בחייו. כיצד נדע באיזו טבעת לבחור? המדריך המלא.

 

בחירה של טבעת אירוסין – מכלול רחב של אפשרויות

אין ספק כי טבעת אירוסין היא הרבה מעבר לסתם תכשיט, והיא מלווה את הכלה המיועדת למשך שארית חייה. לכן, מדובר בבחירה לא קלה בכלל אשר כוללת מגוון רחב של שיקולים למאמר בנושא. המומחים של חברת דיימונד פקטורי מסבירים בדיוק מהם הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת טבעת אירוסין, כך שתדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורכם ובעיקר עבור בת הזוג:

  • תקציב – תחום טבעות האירוסין הוא תחום רחב מאוד בעל אין ספור אפשרויות בחירה. לכן, חשוב בטרם מבצעים את הרכישה להחליט מראש מהו גובה התקציב ומהו הסכום אותו נהיה מוכנים לשלם, זאת כדי לא להגיע למצב שאנחנו משלמים מעבר לתשלום אותו תכננו מראש לשלם. לכן, בטרם אתם מבצעים רכישה של טבעות אירוסין בדקו היטב מהו התקציב שאתם יכולים לעמוד בו.
  • ניקיון היהלום – המחיר של טבעת אירוסין נקבע ע"פ רוב לפי צבע היהלום וניקיון היהלום. כאשר אנחנו מדברים על ניקיון היהלום הכוונה היא שע"פ רוב חשוב לבחור בטבעת יהלום שהיא ברמת ניקיון בינונית ומעלה, כאשר ככל שניקיון היהלום גבוה יותר כך מדובר בטבעת איכותית יותר.
  • שיבוץ האבן – ישנן טבעות אירוסין גבוהות בהן היהלום בולט וכן טבעות המשובצות נמוך יותר וקרוב לאצבע. בחירה בגובה השיבוץ היא עניין של טעם אישי, ולכן שימו לב כי שיבוץ האבן צריך להיות בהתאמה לעיסוק של בת הזוג כך שהאבן לא תפריע לה במהלך התקין של היום.
  • קנייה רק אצל חנות מקצועית – תחום היהלומים הוא תחום פרוץ אשר בו עוסקים מאות חברות אשר משווקות יהלומים. לא פעם קורה כי תתבצע רכישה יקרה של טבעת אירוסין, אבל בסוף הסתבר כי מדובר ביהלום מזויף ובכך נגרמה עוגמת נפש כמו גם הוצאה כספית לא מועטה. על כן, חשוב מאוד לרכוש את טבעת האירוסין מחברה אשר מתמחה בתחום כמו דיימונד פקטורי אשר נחשבת לחברה המובילה בישראל לתחום. באמצעות החברה תוכלו להתרשם ממבחר עצום של טבעות אירוסין, כאשר כל הטבעות מיוצרות בישראל במפעל ועוברות תהליך ייצור אשר מפוקח ע"י יהלומנים וצורפי תכשיטים אשר מקפידים על האיכות הגבוהה ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר, וכי הטבעת שתרכשו תהיה הטבעת המושלמת עבור בת הזוג – כזו שתקלע בדיוק לטעמה ותישאר בדיוק כפי שהיא נקנתה ביום הרכישה. מעוניינים להגיע ולהתרשם מהמגוון הרחב של הטבעות? התקשרו למספר 072-220-4444 או השאירו את הפרטים שלכם באתר לקבלת שירות ורכישה של טבעת מיוחדת אשר תתאים לתקציב האישי ולטעמכם.

בחירת טבעת אירוסין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא