באיזה מצבים נצטרך להזמין בעל מקצוע לניסור בטון

בטון הוא חומר גלם שימושי מאוד ונרחב בכל רחבי העולם, בטח בענף הבנייה. מאחר ומדובר בחולם גלם עמיד יותר מחומרי גלם אחרים, זוהי הסיבה שרוב האנשים והקבלנים משתמשים בו לבנייה ארוכת טווח. עם זאת, לצד היתרונות של הבטון, ישנו קושי אחד גדול – ניסור הבטון. במיוחד כשאין ברשותנו את הציוד הנדרש לכך. מתי נדע לבצע לבד בבית ומתי נצטרך עזרה מקצועית? במאמר זה נסביר.

 

מה היא סביבת העבודה?

כשאנחנו מבצעים עבודות שיפוץ גדולות בביתנו, כמו שבירת קיר מפריד בין שני חדרים, נדרש להשתמש בניסור או קידוח בטון על ידי שבירתו בצורה כזו או אחרת. אם תרצו למשל להצליח להכניס ארון בגדים לחלל חדר שהוא מעט קטן מידי, ניסור הבטון בצורה מדויקת באחד הקירות יאפשר את כניסת הארון. רצוי להתייעץ עם קבלנים ואנשי מקצוע מומחים ולוודא שהריסת הקיר לא תגרום לבעיה מבנית בבית. באתר www.a-designer.co.il תוכלו למצוא מומחים ורעיונות שיוכלו לעזור לכם.

 

עשה זאת בעצמך?

לפני ההסברים כיצד ניתן לנסר בטון לבד, נציין כי ניסור בטון זו לא משימה פשוטה שאפשר לבצע אותה בקלות ראש. יש להשתמש בציוד המתאים ועם אדם לצידכם בעל ניסיון קודם או שמגיע מהתחום. ניסור לא נכון יכול להוביל לפגיעה במבנה, בציוד או בגופו של המנסר חלילה. עדיף להזמין איש מקצוע המתמחה בתחום, אבל אם אתם בכל זאת מתעקשים….

  • אל תתפשרו על הציוד – בטון הוא חומר חזק ונדרש ציוד עבודה חזק. ציוד לניסור בטון אינו מסתכם במקדחה או מסור, אלא מסור יהלום בעל אבקת יהלום, חומר שמסוגל לנסר את הבטון. בנוסף לציוד הניסור, יש להשתמש בציוד מיגון גוף כמו משקפי מגן, חולצה ומכנסיים ארוכים, נעליי עבודה וקסדה.
  • עשה זאת עם חבר – לאורך כל הדרך והתהליך ודאו שנמצא איתכם אדם נוסף לפחות באזור. הוא לא צריך להשתתף בפעולת הניסור, אלא לדאוג שלא קורה לכם דרך ולפקוח עין על העבודה שלא תצא משליטה.
  • תכננו מראש – לפני הניסור יש צורך לשבת ולתכנן את הפעולות שאתם עתידים לבצע. כי לנסר ולהרוס קירות בחלל הבית זה קל, אבל להחזיר אותם בחזרה דורש קצת יותר עבודה. ודאו שאתם יודעים מה תכנון העבודה שלכם ומה המטרה שאתם מעוניינים להשיג.

 

עדיף, עדיף להזמין איש מקצוע

עבודות ניסור הן עבודות מסוכנות ולא פשוטות, לא כל אחד יכול לבצע אותן. מלבד הציוד המתקדם שיש להשתמש בו כדי להצליח לנסר בטון, שנחשב לחומר מאוד קשה לחיתוך, יש גם להכיר מבנים ולדעת באיזה קיר או אזור מותר לפגוע ובאיזה לא. איש מקצוע יגיע עם הידע והציוד הרלוונטים על מנת לא לפגוע בביתכם וליצור תוצאה מושלמת במבני היסוד של הבית. שימו לב שאיש המקצוע עם הידע הנדרש יציג בפניכם עבודות קודמות מוכחות של ניסור בטון.

ניסור בטון מקצועי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בעלי מקצוע
פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב היא לא דבר נעים, הריח מציף את כל הבית ולפעמים אף מחוצה לו, לפעמים האירוע כולל הצפה והתסכול מאד גדול. אז מה עושים?

קרא עוד »