חמש דרכים להגברת ההנאה עם בת הזוג

מחפש דרכים להגביר את ההנאה שלך ושל בת הזוג שלך במיטה? אתה לא לבד.

גברים ונשים כאחד מחפשים דרכים להפוך את חיי המין שלהם למהנים ומספקים יותר.

בכתבה הבאה, אספנו כמה טיפים שידליקו את האש מחדש ויגרמו לך ולבת הזוג שלך להישאר עם טעם של עוד.

 

אוננות תעזור לך להחזיק יותר זמן במיטה

"קשה באימונים, קל בקרב" – אם אתה לא מצליח להחזיק במיטה זמן ארוך כפי שהיית רוצה, אתה צריך להתאמן על זה. ומה הדרך הכי טובה להתאמן? לבד, עם עצמך. בפעם הבאה שאתה מענג את עצמך, התמקד בדחיית הפורקן ככל שתוכל. כך, כשתגיע למיטה עם בת הזוג שלך, תוכלו להמשיך לאורך זמן, ושניכם תצאו מורווחים.

 

תוספים לשיפור חיי המין שלך

לא כולם יכולים או מעוניינים לקחת ויאגרה, אבל בשוק קיימים שפע של תחליפים לויאגרה שיעזרו לך לשמור על זקפה לאורך שעות ולהנות מסקס מספק. התחליפים בשוק משווקים באישור משרד הבריאות, הם מורכבים מרכיבים טבעיים ואין להם תופעות לוואי. את התוספים ניתן לרכוש ללא מרשם ובדיסקרטיות מלאה.

 

צאו מהמיטה

"משנה מקום, משנה מזל" – סקס לא חייב לקרות רק במיטה. גוונו את חיי המין שלכם עם סקס במקומות חדשים – זה יכול להיות אזור שקט ביער, חורשה וגם בחוף הים, זה יכול להיות גם סקס סוער ולא מתוכנן בשירותים של המועדון. כל אחד ומה שמדליק אותו. הגיוון במיקום יוסיף פלפל ועניין, ויש אנשים שהסיכון "להיתפס" מדליק אותם. אם מקומות ציבוריים נשמעים לכם מאיימים, זה בסדר גמור, אפשר לקחת את חיי הסקס מהמיטה גם לשולחן בחדר האוכל או לשיש במטבח. כל גיוון הוא מבורך.

 

תקשיב לבת הזוג שלך

אם הייתם שואלים נשים מה הופך סקס לסקס טוב בשבילן, רובן יענו שהן רוצות לסמוך על הפרטנר שלהם גם בעיניים עצומות. התייחס לבת הזוג שלך בכבוד, תשאל אותה מה הגבולות שלה ולעולם אל תחצה אותם בלי אישור מפורש ממנה. תדאג לשים לב גם לסימנים הלא מילוליים שהיא משדרת ותשאל את עצמך האם היא נהנית עכשיו? האם היא מרגישה בנוח? אם האישה שאיתך תרגיש שהיא בטוחה ושהיא יכולה לסמוך עליך, סביר מאד להניח שלאט – לאט היא תוותר על חלק מההגנות והגבולות שלה. אישה שמרגישה בטוחה בעצמה היא אישה משוחררת, גם במיטה. בסופו של דבר, שניכם תצאו מורווחים.

 

סקס לא חייב להיות ונילי

יכול להיות שהגיע הזמן לגוון ולנסות דברים חדשים. אזיקים, כיסוי עיניים, צעצועי מין, קשירות, משחקי תפקידים ועוד – הכניסו קצת פלפל לחיי הסקס שלכם כדי להפוך את הדברים למעניינים ומדליקים.

לסיכום, גברים ונשים בכל העולם מחפשים דרכים להפוך את חיי הסקס שלהם למספקים יותר. כגבר, אתה יכול להשתמש בתוספים לשיפור חיי הסקס שלך, "להתאמן" עם עצמך כדי להחזיק זמן ארוך יותר במיטה, לגוון עם צעצועי סקס ולוקיישנים חדשים, ומעל הכל – כבד את בת הזוג שלך, כך שהיא תרגיש בטוחה ומשוחררת.

 

זוג

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זקפה חלשה
זקפה חלשה? לא עוד

כיום ניתן למצוא פתרונות רבים ושונים לבעיות זקפה. בין אם מדובר בשפיכה מוקדמת או בחוסר יכולת להחזיק זקפה חזקה למשך זמן רב, ישנם פתרונות ופעילויות

קרא עוד »