האם כדאי לקחת הלוואה לרכב?

קנייה של רכב אפשרית היום במגוון רחב של דרכים. הלוואה או אולי מימון? מימון חוץ בנקאי או מהבנק? מה ההשלכות כאשר אנחנו משעבדים את הרכב לחברה? המון שאלות שבעבר היה קשה לענות עליהן אבל הנה, ריכזנו לכם כאן את כל המידע שתצטרכו כדי לעשות את ההחלטה הכי טובה עבורכם:

 

קניית רכב במדינת ישראל

אחרי בית, הקנייה הכי משמעותית וגדולה שאנחנו עושים היא הרכב שלנו. מאחר ועל המחיר של מכונית חדשה ישנם מיסים גבוהים במיוחד, לא פלא שהקונה צריך להיעזר במקורות מימון נוספים בשביל לבצע את הרכישה. גם מי שיש ברשותו את כל סכום הכסף לרכב, יעדיף לפרוס את התשלומים לכמה חודשים ולא לבצע את העסקה בבת אחת.
בדיוק בגלל הסיבות האלה ענף המימון לרכב מציע מגוון של אפשרויות לרכישת הלוואה לרכב או מימון.

 

למי יש קשרים טובים עם הבנק שלו? מימון בנקאי:

אם הקשרים שלכם עם הבנק מעולים ויש לכם היסטוריה טובה איתו אולי יציעו לכם הלוואה למימון רכב. הלוואה כזו היא הרבה יותר פשוטה ממשכנתא של דירה והפרוצדורה שלה הרבה פחות מסובכת. דבר שאתם צריכים לבדוק במעמד זה הוא האם נדרש שעבוד על הרכב אותו אתם רוכשים בכדי לקבל את ההלוואה.
אילו בנקים יעניקו לכם הלוואה לקניית רכב? בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק אוצר החייל, דיסקונט, בנק מזרחי טפחות ובנק אגוד.

 

מימון חוץ בנקאי

נוסף על הבנקים תוכלו לקבל הלוואות מימון לרכב גם במוסדות פיננסים שהם אינם הבנק, כלומר גופים חוץ בנקאיים, ביניהם גם חברות הביטוח וחברות כרטיסי האשראי. אחת הסיבות המרכזיות למה משתלם מאוד לקחת הלוואה מגורם חוץ בנקאי היא שההלוואה לא פוגעת לכם במסגרת האשראי ובאובליגו הבנקאי שלכם. כמו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

מימון לרכב חדש דרך חברת כרטיסי האשראי

רובנו מחזיקים היום לפחות כרטיס אשראי אחד. אם כך מי שמחזיק אפילו בכרטיס אחד יכול להיות זכאי למסגרת הלוואה חלופית לבנקים. חברות האשראי (מקס, ויזה כאל, ישראכרט, לאומי כארד, ויזה) עשויים לבחון גם הם את ההתנהלות הכלכלית שלכם דרך תדפיס החיובים והשימוש בכרטיס האשראי שלכם. היא תציע לכם מימון נדיב שיגיע אליכם תוך 3 ימים ישירות לחשבון דרך האונליין או דרך הטלפון. ההלוואה תוחזר בתשלומים חודשיים לחברת כרטיסי האשראי שממנה לקחתם את הלוואה.

 

מה צריך לשקול לפני לקיחת הלוואה לרכישת רכב?

לפני כל הלוואה באופן כללי צריך לוודא שאנחנו נמצאים בתקופה יציבה כלכלית. שזה אומר: עבודה יציבה, הוצאות יציבות, התנהלות כלכלית יציבה. אז נכון, אין לנו דרך לחזות את העתיד, אבל לקיחת ההלוואה ברגע הנכון היא פרמטר חשוב בהחלטה אם לקחת אותה מלכתחילה.

 

הלוואה לקניית רכב חדש

מקווים שעשינו לכם סדר בכל נושא הלוואות למיניהן.
חשוב לזכור: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בהצלחה.

הלוואת רכב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ייעוץ פיננסי
מה כולל ייעוץ פיננסי לחברות?

חבורת רבות בישראל ובכל העולם, אינן מוכשרות ומומחיות בעולם הפיננסים, וכך לא תמיד מנהלות את העסק בצורה הפיננסית המיטבית, התנהלות שעלולה לגרום לנזקים בעסק, ולמניעה

קרא עוד »