מה ההבדלים בין חליפה לחורף לבין חליפה לקיץ

חליפה היא פריט לבוש שכל גבר צריך במלתחה שלו לאירועי ערב רשמיים או לפגישות עסקים ועוד.

תמיד כדאי גם לדאוג לחליפת קיץ ולחליפת חורף.

המאמר יפרט את ההבדלים ביניהן.

 

מה ההבדלים בין חליפת חורף לחליפת קיץ?

כאשר משווים בין חליפת חורף לחליפת קיץ ההבדלים ברורים. חליפת חורף עשויה מבד עבה יותר, מחמם יותר ובדרך כלל מגיעה בצבעים כהים יותר. לעומת זאת, חליפת קיץ עשויה מבדים נושמים, קלילים ומאווררים יותר. ישנן חליפות העשויות מכותנה, צמר קר או פשתן המאפשרות ללובש אותן להרגיש בנוחות מבלי להזיע בתוכן. בדרך כלל בקיץ מבחר החליפות מגיע בצבעים בהירים בדגמים שונים. למשל, חנות דיפלומט מוכרת חליפות לכל השנה בהתאמה אישית. כך ניתן לבחור את סוג הבד ולהתאים את הגזרה של החליפה בדיוק לפי המידות המדויקות של מבנה הגוף.

 

האם בארץ ההבדל בין החליפות משמעותי?

מכיוון שמזג האוויר בארץ אינו קר כמו באירופה אין כל כך משמעות להבדלים בין חליפות חורף וקיץ. הבדים מהם מייצרים חליפות בארץ הם קלילים ונושמים בכל עונה. ניתן למצוא כמובן חליפות יקרות מצמר אוורירי. ביחד עם זאת, גם צמר אוורירי אינו מתאים לאקלים הים תיכוני שלנו ויכול להעיק. כשהחליפות עשויות מבדים סינטטיים הן בורקות יותר וגם כאן נכנס ענין הטעם ופחות העונה. יש לבחור בחליפה עם צפיפות בד בין 80-140 כשרוצים חליפה מבד טוב. תוכלו לבדוק את צפיפות הבד על הטיקט של החליפה. ישנם אנשים שמוותרים על חליפות מבדים מחממים לחורף ומסתפקים בחליפת קיץ שעליה לובשים ז'קט ארוך בימים ממש קרים.

 

התאמת החליפה לגוף ולאירוע

בחירה או התאמה אישית של חליפה צריכה להיעשות בהתאם לאירוע. למשל, חליפה לאירוע בצהריים לא תהיה דומה לחליפה לאירוע ערב בדיוק כמו שחליפת חורף לא תשמש אתכם בקיץ. ההבדלים יהיו בסוג הבד, בצבעים, בגזרה ובעיצוב שלה. גם התאמת החליפה לגוף צריכה להיעשות בהתאם למבנה הגוף. ניתן להתאים חליפת סלים או חצי סלים, גזרה רחבה או צרה וכד'. התוצאה צריכה להיות מחמיאה לגבר הלובש את החליפה. לפיכך, הז'קט צריך לשבת טוב על מבנה הכתפיים ולהבליט את המותן, השרוולים צריכים להגיע עד למפרקי כפות הידיים והמכנס צריך לשבת היטב על החלק התחתון. אם בוחרים בגזרה נמוכה המכנס צריך לשבת מתחת לבטן. גם האורך שלו צריך להיות מדויק כדי לו לגרום למראה מנופח למטה. בשל עובדה זו חשוב לעשות את המכפלת של אורך המכנס רק עם נעליים. כדאי שבארון שלכם תהיה לפחות חליפה קלאסית אחת בצבע שחור שתתאים לכל אירוע ולכל עניבה, חולצה ונעליים. השחור הוא צבע מרזה שיסייע לכם להסתיר מה שלא רוצים לחשוף. כמו כן, היא תמיד תהיה זמינה לכל עונה.

 

זוג נשואי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא