הובלות בזמן החורף – יותר יקר?

מי מכם שמתכננים לבצע הובלה בימים חורפיים וודאי תהו לגבי העלות. שכן, אנו עדים ללא מעט הודעות בנושא שעולות בימים האחרונים לפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. מסתבר שיש מי שסבורים שהעלות משתנה בימים שיש בהם גשם או סופות. אנחנו לא שמענו על דבר שכזה. לכן, החלטנו לעצור את הכול ולצאת לבדוק האם הובלות בזמן החורף הן באמת יקרות יותר. הישארו אתנו ותגלו את המסקנה שלנו.

 

תכירו קודם את האנשים שבזכותם המדריך רואה אור

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה שלנו בנוגע לעלות של הובלה בזמן החורף, חשוב שתדעו כי בחרנו שלא לכתוב את המדריך לבד. אם קראתם את פסקת הפתיחה באופן מעמיק, וודאי שמתם לב שאין לנו תשובה לשאלה. לכן, היינו צריכים לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בתחום – אנשים שביצעו הובלה בימי החורף.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של הובלות וביקשנו לקבל פניות מצד מי שהובילו את הדירה או המשרד בימים האחרונים. קיבלנו מעל ל – 40 פניות בנושא ובסופו של דבר בחרנו את אלו שנראו לנו הרלוונטיות ביותר.

 

הובלות בזמן החורף – יותר יקר? התשובה של שני מיהוד

שני עברה לפני כמה ימים מתל – אביב ליהוד. לדבריה, היא הכינה את עצמה מראש למחיר גבוהה יחסית. שכן, השבוע שבו היא קבעה לבצע את ההעברה היה אחד השבועות הגשומים ביותר בתקופה האחרונה. היא יצרה קשר עם חברת הובלות וביקשה לדעת את המחיר. לדבריה, המחיר שהוצע לה היה זהה לזה שהוצע לחברתה שביצעה הובלה דומה לפני כמה חודשים, ביום קיצי ובהיר.

 

הובלות בזמן החורף – יותר יקר? התשובה של דן מתל – מונד

דן ציין בפנינו שהוא עבר ממש אתמול לדירה החדשה שלו בתל מונד. הוא אמר שנציג מטעם חברת ההובלות התקשר אליו יומיים לפני ההובלה ושאל אותו אם הוא רוצה לשנות את תאריך ההובלה. שכן, באותו היום ירד גשם זלעפות. דן התנצל והסביר שאין לו אפשרות להעביר את תאריך ההובלה וכך יצא, שההובלה התקיימה באותו יום ללא שינוי בעלות. דן ביקש להדגיש כי הוא בחר להשאיר טיפ למובילים שעבדו קשה בגשם.

 

המסקנה שלנו: הובלות בזמן החורף – יותר יקר?

עכשיו אנו יכולים לומר לכם שהגענו למסקנה שהתשלום על הובלות בזמן החורף אינו גבוה יותר מהובלות בקיץ. ראוי לציין שיש תמיד יוצא מן הכלל. כך שיכול להיות שאתם תיצרו קשר עם מוביל שידרוש תוספת תשלום (ובצדק). אז חשוב שתיקחו זאת בחשבון ותזכרו שהעבודה שלו הופכת להיות הרבה יותר מורכבת בימים חורפיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שבדק ומצא כי הובלות בזמן חורף הן לא יקרות יותר מאלו שמתקיימות בימי הקיץ. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליצור קשר עם מוביל ולברר עמו פרטים.

הסעות במהלך החורף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הובלה בתל אביב
הובלה בתל אביב

אם פלוני צריך הובלה בתל אביב עם אחריות, פלוני יצטרך חברת הובלות ותיקה ומקצועית. וכשצריך מוביל מומלץ בתל אביב, פונים בדרך כלל אל האינטרנט ומחפשים

קרא עוד »