הסיבות שכדאי לכם לעשות מימון לרכב

החזקה ברכב פרטי היא עסק יקר, הכולל את הקנייה, הביטוחים, טיפולים, טסטים, צריכת דלק ועוד.

דרך שעשויה להקל עליכם ברכישת רכב היא באמצעות מימון.

יתרה מכך, במידה ותחלמו על רכב חדש לגמרי, המימון יוכל לעזור לכם להגשים זאת .    

 

מה הכוונה במימון?

במידה ותרצו לבצע רכישה של רכב פרטי תוכלו לעשות מימון, כך תוכלו להשיג את כמות ההון הנדרשת בעבור קניית הרכב. לקביעת המימון יש קריטריונים הכוללים את המחיר של הרכב, ההון העצמי של מבצע הרכישה וכן, מסגרת התקציב שלו. על פי אלה, יקבע גובה המימון שינתן ללקוח. במילים פשוטות יותר – מימון חיצוני הוא בעצם מין הלוואה שניתנת לאדם המעוניין לרכוש את הרכב.

 

בא לכם רכב חדש?

קנייה של רכב חדש היא עסק יקר, במקרה כזה מימון לרכב הוא דרך טובה לרכוש רכב חדש לחלוטין, יד ראשונה. כולנו רוצים את הכי חדש, יפה, נקי ומרשים, אך בשל מחירים גבוהים של רכבים חדשים, נראה שרובנו נקנה רכב יד שלישית ומעלה ובמקרה הטוב יד שנייה. אך חשוב שתדעו שלטווח הארוך קנייה של רכב חדש עשויה להיות משתלמת יותר מרכב משומש מכמה סיבות.

ירידת הערך של הרכב

ישנן סיבות שונות להורדת שווי הרכב. בניהן תוכלו למצוא את נושא הקילומטרים שהרכב נסע. כאשר, ככל שהרכב נסע יותר כך יורד הערך שלו בהתאם לכך. בנוסף, כאשר הרכב הוא לא יד ראשונה ועבר בעלים, חשוב לדעת כי על העברה כזו מורידה את ערכו ומחירו. כמו כן, הגיל של הרכב משפיע גם הוא על המחירון המשוקלל של הרכב, כאשר ככל שהוא יותר ישן השווי שלו יותר נמוך.

 

איכות הרכב

העובדה שאתם הבעלים הבלעדיים והראשונים של הרכב מאפשרת לכם לקבל רכב ללא שחיקה, עם אביזרים חדישים ולא משומשים ובטיחות ברמה גבוה. בנוסף, כיוון ותקנו מהחברה עצמה תוכלו להבטיח כי לא נגרם כל נזק בעבר לרכב בניגוד לקנייה בשוק החופשי שם לא מובטח לכם אם הרכב אכן תקין במאה אחוז ולא עבר תאונה או נפגע בדרך אחרת.

 

השלבים לביצוע מימון

ראשית חשוב שתעשו בדיקה ותבחנו את כלל האפשרויות המוצעות בשוק למימון של רכב. לאחר מכן, חשוב שתוודאו האם קיים תקציב שאתם מוכנים להשקיע מההון הפרטי שלכם. כשתבחרו את המקום דרכו תרצו לעשות את המימון, בחלק מהמסלולים ייתכן ותצטרכו לשלם מקדמה. כאשר יתר התשלומים יבוצעו בהמשך.

 

לסיכום

קנייה של רכב בוודאי אם הוא רכב חדש, יד ראשונה, היא מהלך יקר. על כן, ישנן אפשרויות רבות דרכן ניתן לעשות מימון עבור הרכב. במידה ותחליטו לרכוש רכב, חשוב שתדעו כי היתרונות של רכב חדש הם רבים לעומת רכב משומש ובמקרה כזה, מימון חיצוני יכול להקל עליכם. כמו כן, חשוב לבדוק את כלל האופציות בשוק.

 

רכב משפחתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ייעוץ פיננסי
מה כולל ייעוץ פיננסי לחברות?

חבורת רבות בישראל ובכל העולם, אינן מוכשרות ומומחיות בעולם הפיננסים, וכך לא תמיד מנהלות את העסק בצורה הפיננסית המיטבית, התנהלות שעלולה לגרום לנזקים בעסק, ולמניעה

קרא עוד »