התקנת סוכך למרפסת – עשה ואל תעשה

המרפסת היא תוספת מדהימה לדירה שמשדרגת את חווית השהייה בבית והופכת אותה למהנה ומיוחדת יותר.

אך לצערנו האקלים הקיצוני בארץ ישראל עלול להקשות על השהייה במרפסת ולהפוך אותה לחוויה לא נעימה ומתישה.

פעמים רבות במקום לשבת ולהנות במרפסת, אנו סובלים משמש לוהטת וחזקה או מגשם חורפי עז.

לפיכך, מתעורר צורך למצוא פתרון שיקל על הסבל מהאקלים הקיצוני תוך שמירה על המראה היפה והמרשים של המרפסת.

סוכך למרפסת מהווה פתרון הצללה יעיל שיגן על השוהים במרפסת מפני שמש ורטיבות. לסוכך יתרונות נוספים לרבות: מראה עיצובי שיוסיף למראה המרפסת ויהפוך אותו לייחודי ומרשים, הפיכת המרפסת למעין חדר נוסף ועוד.

 

כיצד נתקין סוכך למרפסת?

יש להתקין סוכך למרפסת בעזרת מתקין מקצועי בלבד. התקנת סוכך למרפסת אינה עניין פשוט ולכן עליכם לבחור מתקין מקצועי ואיכותי בעל מוניטין טוב. מומלץ לקרוא חוות דעת על צורת העבודה של המתקין ועל איכות ההתקנה. בנוסף, עליכם לוודא שההתקנה מתבצעת באופן בטיחותי שלא מסכן את האנשים שישבו תחת הסוכך. לאחר מכן, יש לבקש הצעת מחיר מהמתקין ולוודא שהמחיר אינו יקר או זול מדי בהשוואה למחירי עבודה של מתקינים אחרים.

 

בחירת סוג הסוכך המתאים

כיום קיים מגוון רחב של סוככים למרפסת שמתחלק לשני סוגים מרכזיים: סוככים מתקפלים וסוככים קבועים. סוככים מסוימים מתאימים להגנה מפני השמש בלבד וסוככים אחרים מגנים גם מפני גשם ורטיבות. להלן רשימה חלקית של סוגי סוככים יעילים ומומלצים למרפסת:

סוכך מרקיזה:

סוכך מרקיזה הוא סוכך מתקפל בצורת גליל שעשוי מזרועות אלומיניום. לסוכך המרקיזה יתרונות רבים לרבות: הצללה איכותית ויעילה, צורה סגורה שמאפשרת קירוי בגשם, מראה מעוצב שמשדרג את המרפסת ועוד. סוכך המרקיזה מתאים למרפסות קטנות בלבד משום ששטח כיסויו המקסימלי הוא 3 מטר לעומק. התקנת סוכך מרקיזה למרפסת עלולה להוות הוצאה יקרה מאוד.

 

סוכך זרועות:

סוכך זרועות הוא סוג נוסף של סוכך מתקפל. סוכך זה הינו סוכך נפוץ מאוד בקרב ישראלים שמעוניינים להגן על המרפסת שלהם מהאקלים הקיצוני בקיץ הישראלי. סוכך זה מתאים הן למרפסות גדולות והן למרפסות קטנות. הסוכך מספק הצללה מלאה, מתקפל בקלות ומוסיף מראה מעוצב וקיצי למרפסת. סוכך הזרועות לא מתאים להגנה מגשם בשל רגישותו לרוח שעלולה להזיק ואף לשבור אותו.

 

סוכך קבוע:

סוכך קבוע למרפסת הינו סוכך שעשוי מקונסטרוקציה של ברזל מגלוון. סוכך זה עומד בכל תנאי האקלים ויגן על המרפסת מפני גשם ושמש. לעומת סוככי זרועות וסוככי מרקיזה, הסוכך הקבוע לא ניתן לקיפול.

מעוניינים להנות מהאוויר במרפסת אך סובלים מהשמש הלוהטת?? הגשם החורפי מזיק לרהיטים במרפסת שלכם? היכנסו ל- https://www.tranquilo.co.il והזמינו סוכך למרפסת שישדרג את חווית השהייה במרפסת תוך שמירה על המראה היפה והמעוצב שלה.

 

בד קשיח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סלון משרדי
ריהוט משרדי ותחזוקה שלו

על מנת לשמור על הריהוט המשרדי בצורה איכותית ולאורך זמן, חשוב להתקשר עם חברה מקצועית אשר יודעת לבצע ניקוי ספות ברמה הגבוהה ביותר. מהי החברה?

קרא עוד »