6 טיפים לתכנון ערב צפייה משובח עם כל החברים

החלטתם להזמין חברים לערב צפייה בליגת העל בכדורגל או במשחק חשוב של היורוליג? ערב קריוקי או צפייה בסרטונים? קבלו 6 טיפים לתכנון ערב משובח ומושקע.

 

1 – שימוש בציוד איכותי

אם אתם מתכננים ערב צפייה עם החברים מכל סיבה, תצטרכו לעשות זאת באמצעות ציוד איכותי. מדובר על מערכת הגברה, רמקולים, בידורית, מקרן, מסך ברקו או מסך לד משובח וכמובן מחשב ואינטרנט. בין אם ההקרנה בחצר או בין אם היא בתוך הבית תצטרכו גם לספק מספיק מקומות ישיבה לחברים ושולחנות במידת הצורך. לאירוע ערב בחצר יהיה צורך גם בתאורה מתאימה. את הציוד תבחרו על פי הצרכים שלכם. תוכלו להשכיר ציוד כגון זה באתר של עידן  VIP.

 

2 – גודל המקום בהתאם לכמות החברים

תכנון ערב צפייה צריך להיות בהתאם לגודל הבית שלכם. על מנת שלא תצטופפו ושיהיה לחברים שלכם נוח, יש להחליט מראש אם המקום המתאים הוא הסלון, המרפסת או החצר שלכם. אם מדובר בכמות גדולה של חברים עדיף לבחור בחצר במידה והיא מרווחת יותר מהסלון שלכם.

 

3 – אוורור המקום

גם אוורור המקום חשוב כדי שכולם יחושו בנוח. כשמדובר על עונת הקיץ וערב הצפייה בתוך הבית יש למזג את הסלון ולפתוח חלון לאוורור. בחצר ניתן להסתפק במאווררים כדי להפיג את החום. גם בחורף לאלו מבניכם שיש פרגולה ניתן להתקין פטריות חימום שיחממו את החלק החיצוני באוויר הפתוח. את המאווררים או פטריות החימום יש להעמיד באופן כזה שיפזרו אוויר בצורה אחידה על כל היושבים.

 

4 – מה תגישו לחברים?

אין אירוע או ערב צפייה ללא אוכל ושתייה. אם מדובר על ערב צפייה במשחק ספורט כמובן שלא תוכלו להימנע מפיצוחים ובירות. תוכלו להשקיע יותר ולהכין על האש. כדי לא להיגרר להוצאות רבות אפשר גם לבקש מכל אחד להביא בשר או סלט ובקבוק שתייה. בכל מקרה שולחן הכיבוד צריך להיות מושקע הן באוכל טעים והן מבחינה עיצובית. שולחן בופה עם מפה יפה שעליו יונח הכיבוד יעשו את ההבדל.

 

5 – בר לדרינקים

מלבד שולחן האוכל הכינו מקום מעוצב המיועד רק לדרינקים. תוכלו לשדרג אותו עם כוסות בגבהים שונים כמו גביעי שמפניה, כוסות לצ'ייסרים ועוד. באותו שולחן אפשר גם להניח חטיפים וחמוצים שונים ולרווח אותו כדי לאפשר לחברים להכין ולמזוג את המשקאות באופן עצמאי. כדי שהבירות והאקסלים יהיו קרים מומלץ להניח צידנית מעוצבת ונגישה עם קרח.

 

6 – השקיעו בקינוחים

כדי לשדרג ערב צפייה חשוב לתת דגש גם על המתוקים. בין אם מדובר על פלטת פירות העונה מרעננת וטרייה, פירות יבשים או מספר עוגות וקינוחים אחרים, שולחן כזה יעלה את מצב הרוח מלבד האלכוהול ויהפוך את הערב למיוחד ומהנה שירשים את החברים שלכם.

 

שלט וטלוויזיה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
מנהל ועובדים
5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים,

קרא עוד »
ילדים מאושרים
להקים חברת ג'ימבורי

הקמה של חברת ג'ימבורי מצריכה לא מעט צעדים מקדימים, וזאת על מנת להבטיח כי החברה תצליח. כיצד אם כן תוכלו להקים גם אתם חברת ג'ימבורי

קרא עוד »