לעסות את הכאב – עיסוי אבנים חמות

אם להגיד אבנים חמות עיסוי, זה בהחלט להגיד עיסויים על טהרת החיים האינדיאנים. עיסוי אבנים חמות לצרכי טיפול בא לידי ביטוי באבני בזלת בטמפרטורות משתנות. האבנים אינן מעובדות והן למעשה מגיעות מהטבע. הן מצליחות לשמר את חומן וזהו למעשה סודן העיקרי. היכולת להניע את מחזור הדם, באה לידי ביטוי בבחירת עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק אך בפרט שמדברים על עיסוי באמצעות אבנים חמות.

אבנים חמות

 

להניע את מחזוריות הדם באמצעות אבנים חמות

מחזוריות הדם נוצרת נוכח עיסוי אבנים חמות אשר מונחות על הגוף ומניעות בתנועות מעגליות. באמצעות הנעה זו, ניתן להרפות את השרירים ולהעניק להם אנרגיה חיובית. תוצאתו הסופית של הטיפול באה לידי ביטוי בהעברת חום ורוגע והמרצת הדם. עיסוי אבנים חמות מוכרות כהצלחה רבת שנים. השיטה במקורה הינה אינדיאנית והיא משלבת 42 חלוקי נחל מחוממים המשלבים שמני מרפא אשר מייצרים הרגעה, רפיון ואף טיהור מרעלים. האינדיאנים מגלים הערצה לטבע ומכאן סיוע הריפוי והשימוש באותן האבנים. למעשה מקורן של האבנים עוד משחר ההיסטוריה והן שימשו לריפוי כאבי בטן אשר נבעו מכאבי וסת. בסין משמשות האבנים לשחרור כאבי שרירים, ברוסיה הן משמשות לשחרור כאבי גב וביפן נזירים משתמשים בהן להקלה על מערכת העיקול.

 

על עיסוי ועל הצלחת השיטה

שיטת העיסוי באה לידי ביטוי ביכולתם של הגברים האינדיאנים לחזור ממסעות צייד קשים ולקבל מנשותיהם טיפול המרגיע את גופם. נכון להיום, את המאמץ החליפו אותן אבנים ובאמצעותן ניתן לספק את השחרור העמוק ממתחים, הרפית השרירים התפוסים והשארת הכאבים מאחור. למעשה, עיסוי אבנים חמות מתקיים בשלושה סוגים. לרוב, יכולות האבנים להשאיר כאבים מאחור, להרפות שרירים, לשחרר רעלים, להגביר את זרימת הלימפה, לשפר פעילות מערכת עיכול ובעיקר ניתן לשפר את הטיפול באמצעות שילוב עיסויים שעליהם דיברנו בתחילת המאמר. כאן למעשה יעצים הטיפול את עצמו ויעניק את מלוא ההצלחה לכל דורש. בסיכום דבר מספקות האבנים את תהליך הריפוי המושלם ורבים בוחרים בהן נוכח הצלחתן ובעיקר דרכן הטבעית להבריא את הגוף, את הנפש ובעיקר את מה שמחבר ביניהם.

מרכז טל ספא ברמת גן מציע חוויית ספא ייחודית, המשלבת טיפולי רפואה משלימה, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע רב שיהפכו את הביקור הבא שלכם בספא לטיפול רפואי לכל דבר.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
מנהל ועובדים
5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים,

קרא עוד »