מהם היתרונות של הזמנת קוסם ליום הולדת?

יש לכם תאומים שחוגגים ממש עוד מעט יום הולדת? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות להם מסיבה שתהיה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אומנם זה נכון שעם השנים ימי ההולדת שלנו הופכים להיות פחות חשובים, כי לא כולנו אוהבים לחגוג את זה שאנחנו מתבגרים, אך בתור ילדים זה עדיין תענוג גדול. זו הסיבה שבגללה רוב ההורים מוצאים את עצמם בדילמה – איך ליצור מסיבה מיוחדת? בלתי נשכחת ומרגשת מאוד? והאם יש דרך שבה אפשר לבחור כך שהאירוע כולו יהיה שונה ואחר לעומת ימי הולדת אחרים? אם גם אתם, כמו הורים אחרים, מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת, כדאי שתדעו: הזמנת קוסם ליום הולדת זו הבחירה הכי טובה שיש. קוסם ליום הולדת יוכל להגיע ולא רק לעשות קסמים שמתאימים לגיל של הילדים שלכם וחבריהם, אלא גם להיות אחראי על האירוע כולו. זה אומר שאתם בעצמכם לא תצטרכו להיות מוטרדים מהמסיבה או מהדאגה לילדים, כי זו תהיה האחריות של הקוסם, אז למה לחשוב פעמיים?

 

בדקו מראש מה כולל השירות

אחד מהדברים שלא כל ההורים יודעים, זה שיש הרבה קוסמים בישראל שיוכלו להגיע ולתת שירות. אומנם זה חיובי, כי זה אומר שיש מבחר גדול, אבל מצד שני, זה גם עלול לבלבל אותנו מעט, כי איך בוחרים בין כל האופציות האלה של קוסמים נהדרים שעובדים בכל הארץ? ההמלצה שלנו היא לבדוק, לפני הכול, שאתם מבינים על מה אתם משלמים. ראשית, כמובן שלכל קוסם יש את התעריפים שלו וכל אחד יוכל להציע לכם דברים קצת אחרים. שנית, חשוב לדבר על הכול בצורה ברורה מראש כדי להימנע מהפתעות לא נעימות. כלומר, האם הקוסם יהיה אחראי רק על הגעתו למקום ועל הופעה של שעה-שעה וחצי? או שהוא גם יביא איתו את התפאורה, את המוזיקה ועוד הרבה הפתעות אחרות? והאם הוא יישאר לכל אורך המסיבה או שברגע שהמופע שלו יסתיים הוא פשוט יעזוב את המקום? מרוב ההורים אנחנו לומדים שאם כבר להזמין קוסם, עדיף שהוא ייקח על עצמו את האחריות לאירוע כולו. כך ההורים יכולים להיות רגועים יותר ולדעת שלכל אורך החגיגה יש מי שדואג לילדים, מעסיק אותם ומנעים את זמנם.

 

כך בוחרים קוסם מתאים

כפי שראינו לעיל, לא חסרים קוסמים לימי הולדת שיוכלו להגיע ולתת לכם שירות. לכן אנחנו מציעים שתבדקו לא רק על מה אתם משלמים אלא גם על איזה סכומים מדובר, כי מי אמר שהקוסם היקרן ביותר הוא גם הכי מוכשר? בנוסף, כדאי לכם לבדוק:

  • האם הורים אחרים ממליצים על אותו קוסם בחום?
  • האם הקוסם אדיב ורציני?
  • האם התרשמתם לטובה מסרטוני הוידאו של הקוסם באינטרנט?
  • האם הוא עובד באזור שבו אתם גרים?

וכמובן, האם הוא בכלל זמין בתאריך שבו רציתם לעשות לילדים את יום ההולדת? יש לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו כי אם אתם כבר מזמינים קוסם ליום הולדת, כמובן שכדאי להגדיל כמה שרק אפשר את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים. בסופו של דבר יום הולדת לילדים זה משהו שנעים להיזכר בו אח"כ לאורך שנים ולכן שווה להשקיע בעניין הזה מחשבה ותשומת לב.

היתרונות בקוסם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
מנהל ועובדים
5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים,

קרא עוד »