ניקיון ספות מבד

השמירה על הניקיון בבית כוללת, מדרך הטבע, ביצוע ניקיון תקופתי בכל אחד מהרהיטים בסלון, בחדר השינה, במטבח ובחדרי האמבטיה והשירותים. ואולם בדרך כלל, לכל רהיט ולכל פריט בבית יש דרך מקובלת לנקות אותו. ניקוי נכון מסיר אבק, לכלוך ואפילו כתמים שלכאורה הם בלתי ניתנים להסרה. ועולם בשוני ממרבית הרהיטים והפריטים בבית, ניקוי ספות מבד עשוי להתגלות דווקא כעניין בעייתי, שיש קושי להוציא אותו אל הפועל. אילו דרכים קיימות לניקוי רהיטים, ומאילו חומרים הם עשויים לרוב? כיצד ניתן לבצע ניקוי ספות מבד, באופן שיגרום לכל הכתמים ולכל הלכלוך להיעלם? היכן ניתן בצע ניקיון יסודי של רהיטים בבית, במהירות ביעילות ובמקצועיות הרבה ביותר? למידע מורחב לחץ כאן.

 

ניקוי רהיטים – מה זה אומר

הרהיטים בבית מעניקים לו את האופי הייחודי שלו, ולדיירים בבית הריהוט מעניק את הנוחות והפינוק הנדרשים להם. אין כמו לחזור אחרי יום עבודה מפרך ולשקוע בתוך כורסה או ספה מפנקות. ככל שהכורסה או הספה הם נוחים יותר, כך מנוחתו של המשתמש בהן גבוהה הרבה יותר. עם זאת, לפינוק יש מחיר. ככל שהרהיטים בבית הם מרובים יותר, יקרים יותר ומעוצבים יותר, כך הקושי לנקות אותם הוא גדול יותר. הקשיים עלולים לנבוע הן מהגודל והכבדות של הרבים, או מנגד בגלל שהחומרים שמהם עשור פריט ריהוט אחד או יותר, מקשים באופן טבעי על הניקיון. עם החומרים שמהם עשויים רהיטים ניתן למנות רהיטי עץ ורהיטי מתכת, כמו גם רהיטים המיוצרים מחומרים כדוגמת פלסטיק קשית. הריפוד של הרהיטים עשוי להיות מעור, תחליפי עור או סוגים נבחרים של בד. בין השאר, הולכת ומתחזקת המגמה של ספות מבג.

 

ניקיון ספות מבד

ספה מבד כאמור היא אמנם יפה, אסתטית וקולה מאד לשימוש. עם זאת, הריפוד של ספה מהסוג הזה חשוף ללכלוך, וקשה למדי לנקות אותו. הדבר נכון כשמדובר בכתמים רגילים, הניתנים להסרה בעזרת חומרי ניקוי סטנדרטיים, ונכון שבעתיים כשמדובר בכתמי שמן שהם לכאורה בלתי ניתנים להסרה, ונדונו להישאר על הספה לנצח. ואכן, לא אחת קורה שבעלי בתים לא מוצאים פתרון אחר, זולת כיסוי קבוע של הספה המוכתמת. אבל הבשורה היא שכתמים מהסוג הזה אכן ניתנים להסרה, ואפשר בדרך כלל להחזיר את הספה מבד למראה המקורי שלה.

אם יש לך ספות מבד ויש לך עניין לתקן אותן, אבל מצד שני אין לך דרך נאותה לביצוע הניקיון, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לביצוע ניקיון יסודי, איכותי ומוחלט של ספות מבד כאמור. אנשי המקצוע המיומנים של קלין טק יחזרו אליך בהקדם ויסייעו לך בכל האמור בניקיון רהיטים בכלל, וניקיון ספות מבד בפרט. המומחים שלנו אמונים על ביצוע ניקיון מוצלח בכל מצב, תוך שימוש בסודות המקצועיים השמורים של החברה שלנו.

חברת ניקיון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בעלי מקצוע
פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב היא לא דבר נעים, הריח מציף את כל הבית ולפעמים אף מחוצה לו, לפעמים האירוע כולל הצפה והתסכול מאד גדול. אז מה עושים?

קרא עוד »