עיצוב בית מודרני – 6 יתרונות בעיצובי זכוכית

מעצבים את בית החלומות שלכם? אחד מהקווים העיצוביים המובילים כיום בישראל הוא קו עיצובי  מודרני, בו עיקר הטון ניתן לחומרי גלם בהירים ומינימליסטיים שמדגישים את המרחב ולא יוצרים עומס ובלגן בעין.

אחד מחומרי הגלם החשובים עבור עיצוב מודרני הוא זכוכית. לזכוכית ישנם יתרונות רבים הן במובן הבטיחותי והאיכותי והן במובן העיצובי.

במאמר זה נרחיב על היתרונות של עיצובי זכוכית וניתן מספר טיפים בנושא.

 

עיצובי זכוכית לבית – יתרונות

לעיצובי זכוכית לבית ישנם יתרונות רבים:

  1. חומר גלם עמיד, חזק ובטיחותי

כוסות זכוכית אולי נשברות בקלות, אבל מעקה זכוכית איכותי שיוצר על ידי זגג מקצועי שיודע את העבודה לא. מדובר בחומר גלם חזק ועמיד במיוחד, ויתרונות אלה מתגלים כשימושיים בכל מיני מובנים: למשל, זכוכית כמעקה למרפסת תגן על הבית מפני פורצים, ומעקי זכוכית למדרגות בבית יוכלו להגביל גישה של ילדים במידה ואתם מעוניינים בכך.

 

  1. מראה מודרני

הקו השולט היום בעיצוב מודרני הוא קו מינימליסטי שלא משתלט על המרחב ולא דומיננטי מדי – כמו עץ למשל. זכוכית לעומת עץ היא שקופה במרחב (תרתי משמע) ויוצרת אווירה נקייה ולא עמוסה.

 

  1. מגדיל את החלל

השקיפות של הזכוכית יוצרת רושם של חלל גדול, מה שמקנה תחושה של מרחב אין סופי וחסר כל תיחום וגבול. תחושה כזו מתקבל רק בעיצוב זכוכית.

 

  1. ניתן לראות דרכה את הנוף במרפסת

בסופו של דבר אחת המטרות המרכזיות במרפסת היא הנאה מהנוף, וכאשר זה לא מתאפשר היא קצת מאבדת טעם. שימוש בזכוכית במרפסת מאפשר לנו להנות כמו שצריך מהנוף, ממש כאילו שום דבר לא מפריד בנינו לבינו.

 

  1. קל לתחזק

בניגוד לחומרים אחרים, זכוכית לא מתבלה עם השנים ובנוסף לכך קל מאוד לתחזק ולנקות אותה. כל שצריך לעשות זה לעבור עם מטלית וחומר שמיועד לכך ואנחנו נהנים באופן תמידי מזכוכית נקייה ויפה. קלות הניקיון הזו אידיאלית מאוד לחדרי מקלחת ומטבח, שהם חדרים הנחשפים באופן גבוה ללחות ולכלוך וחשוב מאוד שחומרי הגלם שנעשה בהם שימוש בחדרים כאלה יהיו קלים לניקיון.

 

  1. עיצובים שונים

אז לא – זכוכית היא לא רק לוח שקוף, והיא יכולה לבוא בעיצובים וצבעים שונים. ישנן זכוכיות שקופות לחלוטין, זכוכיות בגוון חלבי ועוד ומלבד הגוון ניתן גם להדפיס על הזכוכית בקלות כל הדפס שרק תרצו.

 

אל תתפשרו על איכות ובטיחות

בעבודה עם זכוכית חשוב ללכת על בטוח ולבחור אך ורק זכוכית עבה ואיכותית. זכוכית עבה היא זכוכית שתישאר עמידה ואמינה לאורך שנים, ולא תישבר או תישרט גם אם היא תקבל מכה חזקה במיוחד.

 

היכן ניתן לרכוש מוצרי זכוכית?

זגגות השרון היא חברה המתמחה בייצור זכוכיות והתאמתן לצרכי הלקוחות. זוהי אחת החברות הוותיקות בשוק זה, ופעילה מעל ל-30 שנה. החברה מייצרת מוצרי זכוכית מסוגי שונים: מעקה למדרגות או למרפסת, מקלחונים, מראות, מדפי זכוכית ועוד. החברה מספקת סל שירותים מלא – מהייצור וההתאמה עד ההתקנה בבית, כל זה במחירים אטרקטיביים.

 

מקלחון מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא