היתרונות הבולטים של עסקים ישראליים בארה"ב

ארה"ב היא בין המעצמות הדמוקרטיות בעלות הכוח הכלכלי מהגדולות בעולם.

כפועל יוצא מכך, ארה"ב נחשבת בעיני רבים כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות וקרקע של הזדמנות לפרוץ גבולות בתחום העסקים.

עם התפתחות העולם המודרני, והנגישות המהירה כמעט לכל מקום בעולם, גם לישראלים רבים נפתחה ההזדמנות לפתוח עסקים בארה"ב

 

עסקים מסביב לעולם

אנחנו חיים במציאות טכנולוגית מתפתחת, המאפשרת לנו להגיע תוך מספר שעות כמעט לכל מקום בעולם, ואף לתקשר עם אנשים שונים, במקומות הכי רחוקים בעולם, בקלות ובמהירות. תופעה מתפתחת זו, שקיבלה תאוצה רבה במיוחד בעקבות מגפת הקורונה, שאילצה אותנו לחשוב על המשכיות עסקית גם במצבים בהם נאלצנו להסתגר בבתים, הביאה אנשי עסקים רבים לנצל את ההזדמנות ולהרחיב את הקשרים העסקיים שלהם, גם מעבר לישראל.

אמנם התרגלנו לחשוב שמדינת ישראל היא מרכז העולם, אך בפועל, אנחנו נחשבים למדינה קטנה יחסית, והרחבת הקשרים העסקיים לחו"ל מאפשרת גישה לקהל לקוחות רחב ומגוון יותר, והגדלת מחזור המכירות שלנו. בנוסף, פיתוח הקשרים העסקיים לחו"ל מאפשר למתג את העסק שלנו כעסק יציב וחזק, בעל קשרים כלכליים גלובאליים נרחבים, בצורה המושכת הן לקוחות והן משקיעים שונים.

 

ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

האפשרות לפתח את קשרי העסקים שלנו לחו"ל קורצת לישראלים רבים, כשאחת המדינות המועדפות עליהם היא ארה"ב, הנחשבת למעצמה עולמית כלכלית אדירה, בעלת השפעה ניכרת כמעט על כל מדינה בעולם.

אך לצד החלום והרצון לקדם את העסק כמה שלבים קדימה, נמצאים לא מעט סיכונים, הנובעים בעיקרם מחוסר ידע ותכנון מוקדם ונכון של הקשרים העסקיים המתוכננים. חוקי המס השונים, ההחלטה האם לפעול במסגרת חברה LLC או תאגיד משפטי, הם רק חלק מהמרכיבים אשר עלינו לקחת בחשבון לפני צעד כזה, ולכן, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מקצועיים ומיומנים, רואי חשבון אמריקאים, דוגמת מס-אמריקה.

 

אילו יתרונות קיימים לעסקים ישראליים בארה"ב?

  1. כפי שהזכרנו, אחד היתרונות הבולטים בהשקעה בארה"ב, הוא החשיפה הרבה לה העסק שלכם יכול לזכות, מתוף היותה מעצמה כלכלית בעלת השפעה וקשרים עם מדינות רבות ברחבי העולם. חשיפה זו יכולה להשפיע הן על כמות המכירות והן על משיכת משקיעים לעסק.
  2. בשנים האחרונות, ארה"ב מאפשרת לבעלי עסקים ישראליים בארה"ב להגיש בקשה לויזת משקיעים, הנקראת 2E, ומאפשרת בסופו של דבר מגורים בארה"ב עם המשפחה והילדים.
  3. במדינות מסוימות בארה"ב, עלויות הקמת חברה נמוכות ותשלומי אגרות שונות, נמוכים באופן משמעותי מאשר בישראל.
  4. למשקיעים בתחום הנדל"ן, פתיחת חברה ורכישת נכסים על שמה, יכולה להוות גם יתרון בתחומי מס שונים.

 

ליווי אישי ומקצועי, כל הדרך להצלחה

ניתן לראות אם כן, כי היתרונות לפתיחת עסק בארה"ב הם רבים ומגוונים, אך יחד עם זאת, חוסר ידע והתמצאות בחוקי המס השונים לדוגמא, עלולים להפוך את ההשקעה והחלום לאכזבה וכישלון. לפיכך, מומלץ להיוועץ ברואה חשבון ישראלי- אמריקאי, הבקיא בכל תחומי המיסוי וההשקעה, בכדי להפוך את ההשקעה לכדאית ומשתלמת.

 

שטרות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא