רואה חשבון אמריקאי – היתרונות למי שחי על קו תל אביב – ניו-יורק

העולם הטכנולוגי והמודרני בו אנו חיים מאפשר לנו לחלק את חיינו בין ישראל לארה"ב מבלי להרגיש מרוחקים או מנותקים.

בין אם אתם חיים על קו תל אביב – ניו יורק עקב עיסוקים כלכליים, או שאתם אזרחי ארה"ב המתגוררים בישראל – את התחום הפיננסי כדאי שינהל רואה חשבון אמריקאי.

 

IRS – רשות המיסים האמריקאית

מעבר לכך שארה"ב נחשבת כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות וכר פורה עבור אנשי עסקים מישראל, היא גם פועלת באופן ייחודי לעומת ארצות אחרות בעולם, בכך שרשות המס האמריקאית, ה-IRS דורשת דיווחי מס שנתיים לא רק מהאזרחים הגרים בארה"ב אלא גם מאזרחים אמריקאיים המתגוררים מחוץ לארה"ב או מחזיקי גרין קארד.

אם בעבר הלא רחוק המחשבה הישראלית הרווחת הייתה שאין לרשויות המס בארה"ב סיבה באמת לחפש ולאתר את ההוצאות וההכנסות של האזרח הישראלי – אמריקאי, הרי שבעת האחרונה, כשהתקשורת בין המדינות מתאפשרת בצורה ישירה ומועילה, החוק האמריקאי נאכף אף בישראל, על ידי בנקים מקומיים וגופי השקעות למיניהם, המחויבים לדווח לרשויות המס האמריקאיים על כל חשבון בנק או השקעה של אזרח אמריקאי.

 

לא דיווחת? שילמת

רשות המס האמריקאית עושה נאמנה את תפקידה ויכולה להטיל, בעת הצורך, קנסות דרקוניים על המסתבכים עם רשות המס. הקנסות יכולים לנוע בין אלפי למאות דולרים ובמקרי קיצון אף להגיע למצב של שלילת הגרין קארד. לכן, כדי להימנע מקנסות מיותרים בפרט וחוויה לא נעימה בכלל, כדאי להיוועץ בשירותי משרד רואה חשבון אמריקאי: https://masamerica.co.il/על-החברה/רואה-חשבון-אמריקאי מחברת MasAmerica, המתמחה בדו"חות מס אמריקאיים.

 

רואה חשבון אמריקאי – יתרונות

בירוקרטיה, חוקים ותתי חוקים מאפיינים לא רק את ישראל, אלא גם מעצמה כמו ארה"ב. לרשות המס האמריקאית מערכת חוקים שונה ומורכבת ומאוד קשה להתנהל מולה באופן עצמאי.

כפי שהזכרנו, חוקי המס בארה"ב חלים גם על אזרחים שלאו דווקא מתגוררים בתחום ארה"ב, ולכן רואה חשבון אמריקאי, הבקיא ושולט בדיני המיסוי, הן בישראל ובעיקר בארה"ב יכול לחסוך לכם זמן וכסף רב.

לרואה חשבון אמריקאי יש רקע אקדמי של לפחות 5 שנות לימוד ויכולות ניתוח והבנה מעמיקים של דו"חות פיננסיים. פרמטרים אלו מהווים יתרון ברור על פני יועץ מס אמריקאי, שהכשרתו בדרך כלל מסתכמת במספר חודשים.

במידה ואתם מנהלים עסק או שוקלים לפתוח עסק בארה"ב, היות ולכל מדינה יש מערכת חוקי מס ייחודיים המאפיינים אותה, הרי שחייבים להיוועץ ברואה חשבון אמריקאי המכיר לעומק את מערכות המס השונות, בכדי למקסם את אפשרויות הרווח והחיסכון שלכם.

בסופו של דבר, החיים על קו תל אביב- ניו יורק יכולים להיות מהנים ואף חסכוניים, כל עוד נשכיל להיוועץ בגורמים הפיננסיים המתאימים. כך, במידה ואתם נזקקים לייעוץ ותכנון מס, הנהלת חשבונות ו הגשת דו"חות מס הכנסה, מומלץ לפנות בהקדם לרואה חשבון אמריקאי.

 

תל אביב - מבט מלמעלה - אילוסטרציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ייעוץ פיננסי
מה כולל ייעוץ פיננסי לחברות?

חבורת רבות בישראל ובכל העולם, אינן מוכשרות ומומחיות בעולם הפיננסים, וכך לא תמיד מנהלות את העסק בצורה הפיננסית המיטבית, התנהלות שעלולה לגרום לנזקים בעסק, ולמניעה

קרא עוד »