איזה רכבים הכי מתאימים לשליחויות

מעוניינים לעשות שליחויות ולהרוויח עוד כסף? היום ישנה עבודה רבה בתחום זה, ויכול להיות שתמצאו שזה בדיוק בשבילכם.

אך לפני הכל, עליכם לוודא שיש לכם את הרכב המתאים לשליחויות.

 

שליחויות – למי זה מתאים?

בעבר שליחויות היו בעיקר נחלתם של משוחררי צבא, שמעוניינים לחסוך כסף לטיול הגדול. התהפוכות שעבר העולם בשנה וחצי האחרונות, גרמו לרבים לחפש השלמת הכנסה, וחלקם אכן פנו לביצוע שליחויות. המזל הוא, שאותם השינויים ממש גרמו לעלייה בכמות ההזמנות האינטרנטיות והזמנות מזון, וכמות העבודה גדלה בהתאם.

 

איזה רכב אתם צריכים בשביל שליחויות

אם גם אתם שוקלים להגדיל את ההכנסה שלכם באמצעות שליחויות, או שאתם רוצים לעסוק רק בזה, אתם צריכים קודם כל להבין איזה רכב ישרת את המטרה שלכם. הרעיון המרכזי בשליחויות הוא הבאת המשלוח ליעדו במהירות, כך תספיקו לעשות יותר משלוחים ויותר משלוחים שווים יותר כסף.

 

אופניים

נתחיל מכלי התחבורה הפשוט ביותר. אין ספק שאופניים ישרתו אתכם רק אם אתם מבצעים שליחויות ברדיוס קרוב. מה גם, שיכולת הנשיאה שלכם באופניים מוגבלת, ולכן שימוש בכלי תחבורה זה מתאים יותר למכתבים, עיתונים, וכל מה שלא שוקל יותר מידי.

 

אופנוע

אופנועים וקטנועים משרתים בעיקר שליחויות בסקטור המזון, בו יש צורך בהבאת המשלוח במהירות ללקוח, לפני שהאוכל יתקרר. אופנוע הוא כלי התחבורה המושלם לצורך משלוחים מסוג זה, גם בגלל ששיטת העבודה במסעדנות היא לשלוח כל שליח עם מספר מצומצם של הזמנות, שבדרך כלל גם קרובות אחת לשנייה, ואין צורך במקום אחסון גדול מידי.

 

רכב

אם אתם מתכננים לבצע שליחויות ברכב הפרטי שלכם, כדאי קודם כל שתוודאו שהוא חסכוני בהוצאות, ואל תשכחו ששליחויות ברכב יכולות להביא אתכם לטיול במספר ערים באותו היום, תוך גמיעת קילומטרים רבים, מה שיביא בסופו של דבר לירידת ערך של הרכב שלכם. אז החלטנו שאם יש לכם אאודי A1 , קצת פחות מתאים שתעבירו בו חבילות, אבל מרבית הרכבים הקטנים והחסכוניים יעשו את העבודה. עם זאת, על אף שביצוע שליחויות ברכב יאפשר לכם להעביר כמות גדולה יותר של משלוחים וחבילות, ובגודל גדול יותר, שימוש ברכב לא תמיד יהיה רעיון טוב – בעיקר במשלוחים בתוך העיר שצריך למסור במהירות.

 

מסחרית

שליחויות באמצעות רכב מסחרית הוא הפתרון האולטימטיבי אותו ניתן למצוא אצל חברות משלוחים שונות, כיוון שהוא מאפשר העברה של חבילות גדולות, וניתן להעמיס כמות גדולה של חבילות ברכב תוך ניצול יעיל יותר של זמן.

 

לסיכום

לפני שאתם מתחילים לחשוב על מציאת הרכב המתאים לשליחויות, וודאו קודם כל שאינכם מקבלים רכב מתאים במקום העבודה. חברות משלוחים לדוגמא יספקו לכם את הרכב, ובחלק מהמסעדות גם יספקו לכם אופנוע. בדקו אילו סוגי משלוחים אתם מעדיפים לעשות, ובהתאם לכך בחרו את הרכב האידאלי לכך, תוך חשיבה על זמן וחיסכון בדלק.

 

חברת הובלות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בעלי מקצוע
פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב היא לא דבר נעים, הריח מציף את כל הבית ולפעמים אף מחוצה לו, לפעמים האירוע כולל הצפה והתסכול מאד גדול. אז מה עושים?

קרא עוד »