קלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים: הכירו את רשימת הקסמים המפורסמים

כאשר אנחנו לוקחים חלק במופע קוסמות, אנחנו בעצם עדים למופע שבו מתחוללים אין ספור פעלולי מחשבה שונים, שבבסיסם עומדות טכניקות שונות ומשונות.

מרבית הקוסמים עושים שימוש בקלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים, שמאפשרים להם ליצור טריקים מתוחכמים שנתפשים בעיניים שלנו כמו קסמים שאין להם כל פתרון מציאותי הגיוני.

היות ומרבית הקוסמים מתבססים על הטכניקות הללו, כדאי שנכיר את רשימת הקסמים המפורסמים שבהם ניתן לצפות היום במופעי הקוסמות.

 

קלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים – ככה זה קורה

כולנו מכירים את הרגעים האלו שבהם קוסם מסוים מגיע אלינו ומבקש מאיתנו לבחור קלף מאמצע חפיסת הקלפים. אנחנו אכן בוחרים את הקלף הזה, לפעמים מתבקשים לחתום עליו, ומחזירים אותו למרכז החבילה. בסופו של דבר, אחרי שהקוסם מערבב היטב את חפיסת הקלפים שבתוכה נמצא הקלף שלנו, יקרה מצב שבו הוא ישלוף קלף אחד ויחיד מתוך החבילה המעורבבת – והקלף הזה יהיה בדיוק הקלף שעליו חתמנו. הקסם הזה אפשרי לביצוע אך ורק באמצעות קלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים, שהן טכניקות שנרכשות במשך שנים ארוכות.

 

רשימת הקסמים המפורסמים – ממה הם מורכבים?

אז קסמים כמו שליפת שפן מהכובע הם כבר קסמים ממש נדושים, והיום הקוסמים מנסים להדהים אותנו בעוד מגוון רחב של דרכים. היום רשימת הקסמים המפורסמים כבר לא כוללת רק את הכיסא החשמלי ואת שבירת מקל הקסמים, אלא מגוון טריקים שעושים שימוש בקלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים.

מופעי הקוסמות של היום הם שונים לחלוטין מבעבר. היום הקוסמים יודעים שכל קסם שלהם צריך להיות מקורי, יצירתי וייחודי, כזה שלא נראה עוד בעבר ולא מזכיר לאף אחד משהו שהוא כבר חווה או ראה. באופן הזה, מצליחים קוסמים רבים לכבוש את הקהל בכל פעם מחדש, ולהעניק לו חוויה חד פעמית ויוצאת דופן.

 

האם קסמים של קלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים מתאימים לכולם?

בעוד שקיימות לא מעט פעילויות שמהן יכולים להנות אך ורק ילדים או אך ורק מבוגרים, כאשר מדברים על מופעי קוסמות ואמנות חושים שעושים שימוש בקלפים, זריזות ידיים ואחיזת עיניים מדברים על מופעים שמתאימים לכל הגילאים. הילדים יוקסמו ויופתעו, המבוגרים ישארו עם פיות פעורים מרוב הלם, ובסופו של דבר – כולם יצאו מרוצים.

 

מחפשים מופע קוסמות לילדים? הכירו את זיגי

זיגי הוא אחד מהקוסמים הכי נפלאים היום בשוק, הן לקהל הצעיר והן לקהל המבוגר. זיגי צבר את הניסיון שלו לאורך שנים ארוכות ולאורך מופעים רבים, והופיע על הבמות הגדולות ביותר בארץ ובעולם. עם זיגי אתם מבטיחים לעצמכם אירועים ברמה אחת מעל, ומשאירים את כולם עם חוויה שהם לא ישכחו במשך הרבה מאוד זמן. צרו קשר עם זיגי במספר הטלפון 052-399049 ותוכלו להזמין את האירוע שלכם עוד היום!

 

ציוד של קוסמים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בעלי מקצוע
פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב היא לא דבר נעים, הריח מציף את כל הבית ולפעמים אף מחוצה לו, לפעמים האירוע כולל הצפה והתסכול מאד גדול. אז מה עושים?

קרא עוד »