תביעת נזקי גוף לאחר ניתוח

מטרתם של ניתוחים היא כמובן לשפר את המצב הרפואי והתפקודי של אדם שנתון במצב רפואי כלשהוא. בעוד ניתוחים אכן אמורים לעשות זאת, לעיתים עקב נזק בלתי צפוי, או אפילו עקב נזק מרשלנות רפואית, המטופלים דווקא יוצאים עם נזק חמור יותר, או נזק אחר מהניתוח. בשל העובדה כי נגרם נזק, ניתן לבחור לתבוע בגין הנזק שנגרם על מנת לקבל פיצויים ממי שאחראי לנזק.

 

תביעת נזקי גוף

במסגרת המשפט האזרחי, אנשים אשר נגרם להם נזק מכול סיבה שהיא, יכולים לבחור לתבוע את מי שאחראי לנזק שנגרם להם על מנת לקבל ממנו פיצויים. כל זאת כמובן כדי לפצות הן על עוגמת הנפש שנגרמה לתובע, אך הן לסייע להתמודד מבחינה כלכלית עם התוצאות וההשלכות של הנזק, במיוחד כאשר מדובר בנזק חמור מאוד אשר בעלת השפעה גדולה על חיי היום יום וניהול השגרה של הניזוק.

 

תיעוד נזקי הגוף

חשוב מאוד, בין אם תחליטו בעתיד לתבוע ובין אם לא, שיהיה לכם תיעוד מקצועי ומהימן של הנזק שנגרם לכם. בין אם מדובר בתצלום של הנזק, ובין אם מדובר בהמלצה רפואית שאכן נגרם נזק כתוצאה ישירה מהניתוח שעברתם. התיעוד והראיות אודות הנזק יכולים לשמש כלי חשוב במשפט העתידי במידה ואכן תחליטו לתבוע על מנת לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם עקב הנזק.

 

תביעה עם עורך דין מנוסה

תביעות נזקי גוף הן תחום המומחיות של עורכי דין המתמחים בנזקי גוף, אך עדיין יש הבדל משמעותי בין תביעה עם עורך דין מנוסה אשר ניהל תיקים דומים בעבר, לבין עורך דין ללא ניסיון מספק למרות ההתמחות בתחום. חפשו עורך דין עם המלצות ועם תיקים קודמים כדי לוודא שהתהליך יהיה יעיל ולעלות את הסיכויים שלכם לקבל פיצוי מקסימלי בהתאם לנזק שנגרם לכם ולנסיבות המקרה.

 

תביעת הביטוח הלאומי

בנוסף לאפשרות לתבוע בתביעה אזרחית את מי שאחראי לנזק שנגרם, חשוב לתבוע גם את הביטוח הלאומי על מנת לקבל הכרה בנכות ובהתאם גם שיעור אחוזי נכות. אנשים אשר מוכרים כבעלי נכות בביטוח הלאומי מקבלים סיוע באופן חודשי מתוך הבנה כי הם אינם יכולים לעבוד בצורה מלאה ולהשתכר כראוי. על כן, בדקו גם את האופציה הזאת, גם באפיק זה ניתן להסתייע בעורך דין נזקי גוף.

תביעת נזקי גוף לאחר ניתוח יכולה להיות מוגשת אל מול הרופא המנתח, צוות מנתח, או מול המוסד הרפואי בו הניתוח התרחש מתוך הבנה שיש אחריות קולקטיבית מעבר למנתח עצמו. את מה שגרם לנזק כבר אי אפשר למנוע אך כן אפשר לנסות להטיב את המצב על ידי קבלת פיצויים ממי שאחראי לנזק אשר יסייעו להתמודד עם המצב מבחינה כלכלית, במיוחד כאשר מדובר בנזק חמור.

פציעה אישית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משמורת ילדים – טובת הילד קודמת

טובת הילד היא מושג משפטי וחברתי שמתייחסת לילדים כישות משפטית שיש לה זכויות, שאחריותה של החברה לדאוג לקיומן. ההתייחסות לטובת הילד מובילה החלטות משפטיות וחוקיות

קרא עוד »
נהג מונית - אילוסטרציה
הטרדה מינית במונית

הטרדה מינית במונית היא סיטואציה מאוד לא נעימה שלצערנו נהיית נפוצה יותר ויותר, במיוחד בעת האחרונה ובה בעקבות הגבלות התחבורה הציבורית רבים בחרו להתנייד יותר

קרא עוד »
אזרחות גרמנית
מי זכאי לאזרחות גרמנית?

אזרחות גרמנית טומנת בחובה הטבות משמעותיות, לרבות הזכות לחיות ולעבוד בגרמניה, גישה להטבות סוציאליות ויכולת לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. עם זאת, הזכאות לאזרחות גרמנית

קרא עוד »