קוסם לבר מצווה

מדוע לבחור דווקא קוסם לבר המצווה של הילד שלך.

תנסו להיזכר בפעם האחרונה שקיבלתם הזמנה לבר מצווה, מן הסתם זה היה של בן של חברים שלכם או קרוב משפחה, המחשבה הראשונה שעולה בדרך כלל בקשר לאירועים אלו, היא תזכורת לערבים משעממים בגילאי העשרה שלכם.

לרוב אירועי הבר מצווה נראים אותו הדבר, אתם מגיעים, מתיישבים, אוכלים ונהנים בחברת ילדים בני שלוש עשרה, לפעמים ההפעלה באירוע אינה מתאימה לשלל הגילאים ואז נוצר מצב שאתם משתעממים ומרבים לדבר עם חברכם או עם בני המשפחה המבוגרים שיושבים בקרבתכם.

וודאי יצא לכם לציין לעצמכם באמצע אירועים כאלה, בבר מצווה של הבן שלי זה לא יקרה..

האמנם?

אם הגיע העת שלכם להתחיל לתכנן את חגיגות בר המצווה של בניכם, ישנם דברים חשובים שכדאי לזכור, בנושאים השונים:

 

סוג הבר מצווה:

קודם כל, חשוב לזכור שהשתנו הזמנים, מאז שאתם הייתם בגיל חגיגות הבר והבת מצווה ולכן מומלץ ביותר לשבת עם הילד החוגג ולתאם אתו ציפיות.

ישנם ילדים שלא אוהבים להיות במרכז העניינים ולכן הם יעדיפו למשל טיול גדול במקום לחגוג אירוע עם חברים ומשפחה, יש ילדים שיעדיפו אירוע בנוכחות המשפחה בלבד ויש שירצו להפריד את האירוע של החברים מהאירוע של המשפחה, זכרו שכל ילד הוא שונה ולכל ילד יש חלומות אחרים.

אם החלטתם לחגוג בצורה של אירוע, התחילו לתכנן אותו מספר חודשים קודם.

 

תכנון בר מצווה:

מומלץ להתחיל בקביעת תאריך, פרט שיהווה בסיס לכל שאר התכנון כמו הזמנות, אולם, אלבום, צלם, הפעלה ועוד.

בזמן קביעת התאריך מומלץ להסתכל ביומן ולראות שהיום בשבוע מתאים עבורכם, כדאי לקבוע באיזה שעה בערך תרצו להתחיל, כל אלו יכולים להשפיע על המחירים שתצטרכו לשלם לבעלי המקצוע שתעזרו בהם כמו תקליטן, צלם ועוד..

לאחר שקבעתם תאריך, מומלץ לעבור לחיפוש מקום, שם תרצו לעשות את האירוע שלכם, כדאי לחשוב על קרבתו למוזמנים שלכם, כדי שיוכלו להגיע בקלות.

לאחר שמצאתם אולם וקבעתם תאריך, עליכם להתחיל לתכנן את אופי האירוע שלכם ובתוך כך גם את תוכנו.

 

תוכן האירוע:

כאשר אתם ניגשים לתכנון תוכן האירוע חשוב מאוד לזכור כי עליכם להתאים אותו למבוגרים ולילדים כאחד, מכיוון שברוב האירועים ישנם מוזמנים משלל גילאים וההפעלה צריכה להעסיק את כולם ולא רק סוג אחד של מוזמנים.

אם אתם רוצים להזמין הפעלה שמתאימה במיוחד לבר מצווה, מומלץ להזמין אמן חושים לבר מצווה.

 

מדוע מומלץ להזמין הופעה של קוסם לבר מצווה?

קודם כל, הפעלה של קוסם פותרת את הבעיה העיקרית בחיפוש הפעלה לבר מצווה, הבעיה שהזכרנו לעיל, גיל המשתתפים המגוון. הקוסם, מזמין משתתפים מהקהל ובכך יוצר תחושה שכולם שותפים למופע, גם המבוגרים וגם הילדים הנמצאים באירוע.

הופעה של קוסם, עם כל הדומיננטיות שבה, נותנת מקום לילד הבר מצווה להיות המרכזי לאורך כל האירוע, מה שלא קורה בהרבה הפעלות מכיוון שהן גונבות לילד הבר מצווה את הפוקוס וכך הוא מרגיש שהאורחים שוכחים לרגע לכבוד מי הם התכנסו.

זכרו ההצלחה של האירוע מורכבת מכך שילד הבר מצווה יהיה מרוצה ורק אחריו שהאורחים יהיו מרוצים, הופעה של קוסם תרצה גם את הילד שחוגג וכמובן גם את הקהל שיחזור הביתה עמוס חוויות ייחודיות ומעניינות.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בת מצוה
סדנת יצירה לבת מצווה

אירוע שיש בו סדנת יצירה מבטיח השתתפות אקטיבית של האורחים ולכן גם משאיר אותם עם טעם של עוד. בין האירועים שבהם כדאי לערב סדנאות יצירה

קרא עוד »
מנהל ועובדים
5 פעילויות לימי גיבוש מוצלחים

אחת הדרכים המקובלות לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים במקום עבודה מסוים, או בתוך קבוצות מסוימות בתוך מקומות העבודה, היא ארגון ימי גיבוש. במקומות עבודה גדולים,

קרא עוד »