איך לדעת אם יש ירושה שאני לא מכיר?

ישראלים רבים אינם מודעים לכך שיכול להיות שיש להם ירושה, שהם אינם יודעים. כיצד ניתן לבצע את האיתור הזה, ומבלי לצאת מהבית? כל הפרטים – במאמר הבא.

 

איתור ירושות – פרוצדורה אשר בעבר הייתה מורכבת למדי

איתור ירושות נחשב בעבר לאחת הפרוצדורות המורכבות ביותר, וזאת לאור העובדה כי ירושות אשר לא היה להן דורש התפרסמו לרוב בעיתונים כמו גם מקומונים. אין עוררין על כך כי שיעור החשיפה של הציבור הוא נמוך מאוד בכל הקשור לאמצעי המדיה, ועל כן רבים מאזרחי ישראל הגיעו למצב שהם אינם יודעים האם יש ברשותם ירושה. אולם, כיום ניתן לבצע איתור כספים באופן קל ופשוט ובכך לבדוק את הזכאות לירושה, ומבלי לצאת מהבית. כיצד? להלן כל הפרטים.

 

איתור כספים – בדרך קלה ופשוטה

אתר הר הכסף הוא אתר חדשני אשר מאפשר סליקה פנסיונית במהירות וביעילות. למעשה, על מנת לקבל את השירות עליכם להיכנס לאתר בכתובת https://silver-mountain.co.il למלא פרטים אשר כוללים שם מלא, תעודת זהות ומספר טלפון ולאחר מכן נציג מטעם החברה ישוב אליכם בכדי לקבל פרטים מוכמנים אשר רשומים בתעודת הזהות שלכם, זאת לצורך זיהוי בחברות השונות. לאחר 21 ימי עסקים תוכלו לקבל דו"ח מקיף אשר מאפשר לקבל את כל המידע הרצוי לכם, כולל האם יש ברשותכם ירושות שלא ידעתם עליהם. בתום השירות תוכלו להיפגש עם מומחה מטעם האתר אשר הוא בעל רישיון מטעם משרד האוצר אשר ינתח בעבורכם את הדו"ח, כמו גם יעניק לכם המלצות חשובות אשר יכולות להוביל לחסכון משמעותי בכסף, כמו גם הוצאה של הכספים אשר מגיעים לכם. מדובר בבשורה של ממש בעבור קהל הצרכנים הישראלי אשר עד עתה נאלץ להתקשר לבדו עם חברות הביטוח השונות, תהליך מורכב ביותר אשר דורש לא מעט זמן וסבלנות, כל זאת לאור העובדה כי מדובר במילוי אין ספור טפסים, המתנה ארוכה וכו'. על כן, שימוש באתר חוסך לכם לא מעט כסף, כאשר השירות עצמו כרוך בתשלום של 351 ₪ בלבד.

 

יציאה מהמינוס וקבלת כספים אבודים – באמצעות מיזם הר הכסף

כאמור, מיזם הר הכסף מאפשר לכם לקבל תמונה רחבה של המצב הפנסיוני שלכם,(המדריך מה חשוב לשאול) ובכך לחסוך לא מעט כסף על הביטוח כמו גם על מוצרים נוספים אשר מצויים בידם של חברות הביטוח ובתי ההשקעות. מאז החל לפעול השירות מאות ישראלים מצאו כי ברשותם סכומי כסף לא מבוטלים, כמו גם כספים של ירושות אשר הם לא ידעו עליהן. זכרו, כי על מנת לצאת מהמינוס כמו גם להתנהל בצורה כלכלית נבונה יש להשתמש בכלים המתקדמים אשר מוצעים כיום, וזאת על מנת שתוכלו להפוך לצרכנים נבונים אשר מבינים כי באמצעות איתור כספים, ניתן להגיע למצב כלכלי יציב.

קופות חיסכון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ייעוץ פיננסי
מה כולל ייעוץ פיננסי לחברות?

חבורת רבות בישראל ובכל העולם, אינן מוכשרות ומומחיות בעולם הפיננסים, וכך לא תמיד מנהלות את העסק בצורה הפיננסית המיטבית, התנהלות שעלולה לגרום לנזקים בעסק, ולמניעה

קרא עוד »