איך בוחרים אוכל גור כלבים?

בחירה של אוכל לכלבים דורשת מאיתנו הקפדה על כך שהאוכל שאנחנו מספקים לכלבים שלנו יביא לצלחת שלהם את כל מה שהם צריכים כדי להיות בריאים ושלמים. אצל גורי כלבים לאוכל ישנה חשיבות רבה עוד יותר, כיון שבלי אוכל מתאים גור הכלבים לא יוכל להתפתח בצורה מתאימה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור אוכל עבור גורי כלבים. 

 

אוכל לכלבים

אוכל לכלבים נועד לאפשר לכלבים שלנו לגדול כמו שצריך. בתור בעלי כלבים, לא תמיד קל לבחור מהו האוכל המתאים לכלב שלנו, במיוחד במקרים שבהם הכלב מגיב בצורה לא טובה לאוכל שאנחנו מספקים לו. בבחירה של אוכל לכלבים, ובמיוחד אם מדובר על אוכל לכלבים גורים יש כמה דברים שאם נקפיד עליהם, סביר להניח שהכלב שלנו אכן יקבל את המזון שמתאים לו.

 

תחליפי חלב

בשלב הראשוני של חיי הגורים, מומלץ לספק להם תחליפי חלב, במקום זה שהם היו אמורים לינוק מאימם. כלבים הם יונקים, ובשלב הזה של חייהם החלב הוא קריטי להתפתחות שלהם. לאחר בערך חודש, ניתן להעביר את הכלבים לתזונה רגילה, אך עדיין יש משהו שצריך להקפיד עליו.

 

מזון עשיר ומזין

גור כלבים זקוק למזון בעל ערך קלורי גבוה, עתיר בחלבון ושומן. זה מה שמאפשר לו לגדול ולצמוח כמו שצריך, ובתור הבעלים שלו האחריות הזו מוטלת עליכם. בדקו היטב את התווית שנמצאת על האריזה כדי לוודא שהאוכל אכן מכיל את אבות המזון הללו.

 

אוכל של מותג מוכר

בכניסה לחנות חיות אתם עלולים למצוא את עצמכם אובדי עצות, לאור המבחר הרב שאותו שוק המזון לכלבים מציע בפניכם. נסו עד כמה שניתן לקנות אוכל של מותגים מוכרים, כאלו שהמוניטין שלהם יצא למרחוק. כמובן, יש לבדוק כל מותג בפני עצמו, ולוודא שהאוכל אכן מכיל את כל מה שגור כלבים צריך, אולם בדרך כלל מותגים מוכרים זוכים לפרסום כיון שהם נותנים אוכל איכותי.

 

התאמה של האוכל למצב רפואי

האוכל הרגיל הוא אוכל שמיועד למצב נורמלי, כלומר שהגור שלכם לא סובל מבעיות רפואיות שונות. במידה וגור הכלבים שלכם סובל מבעיה רפואית כלשהי, לרבות בעיות בהתפתחות שלו, חשוב לדעת שבעזרת מזון מתאים ניתן לפתור את הבעיות הללו. בקשו מהווטרינר שלכם המלצה למזון מתאים עבור הגור שלכם, כזה שיעזור לו להתגבר על הבעיות הרפואיות בלי התערבות נוספת.

 

לסיכום

עבור גורי כלבים, לאוכל ישנה חשיבות רבה, כיון שזה מה שקובע את המצב ההתפתחותי שלהם. בדרך כלל ההמלצה היא לקנות לגורי כלבים אוכל יבש של מותג מוכר, כזה שכמובן מכיל את כל אבות המזון הנדרשים עבורם. עם זאת, במקרים שבהם גור הכלבים סובל מבעיה רפואית מסוימת כדאי להתייעץ עם ווטרינר ולבדוק האם ניתן לשנות את התזונה שלו כך שהוא יבריא בלי טיפול נוסף.

מזון לגורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא