הדברת ברחשים – הכירו את הברחש המצוי

אין דבר יותר מציק מאשר ברחשים, שחגים ורוקדים את מחול המעופפים סביב הראש. מעבר לכך, ברחשים גם יכולים לחדור אל קופסאות ושקיות מזון, להשתכן בתוך ארונות בגדים ועוד. יש ברחשים? יש טיפים לאיתור חברת הדברה מקצועית.

כל עוד צריך שירותי הדברה, אפשר למצוא כאלו באינטרנט בכמויות בלתי מבוטלות. אבל העניין הוא כזה, לא כל חברות ההדברה מספיק מקצועיות בכדי לסייע לכם להיפטר מברחשים FOR GOOD. ואם אתם רוצים להיפטר מברחשים לתמיד, אתם צריכים לוודא כי חברת ההדברה אכן מקצועית דיה. והנה כל הפרטים עבורכם, נתחיל עם שיטות הדברה, מה הן יצריכו ממכם, המתגוררים בבית?

 

מה מצריכה ממכם הדברת המזיקים?

מה תצריך ממני הדברת ברחשים? הדברת מזיקים תצריך ממכם יציאה מהבית בדרך כלל, אם כי זהו לא כלל אצבע. ישנן שיטות הדברה אקולוגיות אשר לא יצריכו ממכם את היציאה מביתכם. הדברה אקולוגית נקראת גם הדברה ירוקה והיא מהווה פתרון יעיל במיוחד. יחד עם זאת, אם צריך להשתמש בחומרי הדברה רעילים במיוחד, ההמלצה הכי גורפת היא נטישת המבנה למשך של מספר שעות לרוב.

מה עוד תצריך ממכם הדברות מזיקים בבית? הדברה ביתית היא שונה מאשר הדברה בבית עסק. במיוחד אם מדובר בבית עסק כמו מסעדה ובתי קפה. אם אתם צריכים הדברה במסעדה נגד ברחשים, אתם לא מעוניינים שהלקוחות שלכם יראו את מה שקורה עם המדביר. אם אפשרי, עדיף ללכת על הדברה סמויה למסעדות.

 

שיטות הדברה שונות: כיצד מתבצעת הדברת בית עסק?

ההדברה הזו מבוצעת באמצעות קוביות ג'לי אשר מפוזרות ברחבי בית העסק, לא באמצעות תרסיסים שגלויים לעין. לרוב, המדביר גם לא יגיע עם מדים של הדברה בכדי לא לגרום ללקוחות לחשוש. בין אם אתם צריכים הדברת מזיקים מסוג של ברחשים או סוג אחר, ההמלצה היא לטפל בהם בהקדם.

אל תיתנו למזיקים להשתקע ולהקים מושבה. זה מה שהופך אחר כך את ההדברה ליקרה יותר ומורכבת יותר. בשורה התחתונה, עדיף לטפל במזיקים כמה שיותר מוקדם. ורגע לפני שאתם שוכרים שירותי הדברה, מומלץ להשוות בין החברות השונות.

 

באילו חומרי הדברה המדביר משתמש?

אנו ממליצים לבדוק באילו חומרי הדברה החברה משתמשת, כמו גם בדיקת המחירים. כמו כן, לעיתים יהיה כדאי גם לבצע חיטוי לאחר הדברת מזיקים וברחשים. לא פעם, הברחשים יכולים לחזור לאחר תקופה, למרות שכבר הדבירו את האזור בעבר. זה קורה בדרך כלל בגלל אזורים שנחשבים מקוואות של מים עבור הברחשים.

כמו כן, חזרתם של הברחשים גם יכולה להיגרם כתוצאה מאזורים שלא חוטאו כמו שצריך. לידיעתכם, חלק נכבד מחברות ההדברה מבצעות גם חיטוי לאחר הדברה. יש לוודא כי זה כלול בחוזה ההתקשרות שלכם אל מול החברה.

מדביר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סלון משרדי
ריהוט משרדי ותחזוקה שלו

על מנת לשמור על הריהוט המשרדי בצורה איכותית ולאורך זמן, חשוב להתקשר עם חברה מקצועית אשר יודעת לבצע ניקוי ספות ברמה הגבוהה ביותר. מהי החברה?

קרא עוד »