איך מתבצע איתור נזילות במצלמה תרמית 

נזילות ופיצוצים בצנרת הבית שלכם הן אחת הבעיות הנפוצות ביותר, וכזאת שרוב בעלי דירות יאלצו להתמודד איתה בזמן זה או אחר. ישנן דרכים רבות לאתר נזילה שכזאת אך במאמר שלפנינו נדון בשיטת האיתור באמצעות מצלמה תרמית. מה הן נזילות ומה הנזק הנגרם בגינן? איך מאתרים אותן באמצעות מצלמה תרמית? והאם כדאי לי להזמין אינסטלטור שיפתור את הנזילה בבית שלי באמצעות מצלמה תרמית? כל התשובות בכתבה שלפניכם. 

 

נזילות והנזק שהן עלולות לגרום

נזילה או פיצוץ בצנרת הבית הוא פשוט מצב שבו מים או נוזלים אחרים בורחים אל מחוץ לצנרת הייעודית שלהם. במצב זה נרטבים הקירות, הרצפה והתקרה של הבית ועלולים להיגרם נזקים הן לבית והן לדיירים הגרים בו. נזקים אלו כוללים נזקים לקירות, למערכת החשמל בבית ולבריאות הדיירים השוהים בו.

 

מה זה איתור נזילות?

בכדי לפתור את בעיית הנזילה בבית, ראשית יש למצוא את מקור הנזילה. בעבר היו האינסטלטורים נאלצים לפרק חלקים נרחבים מהרצפה או מקירות הבית בכדי להגיע אל מקור הנזילה, אך כיום ישנן שיטות טכנולוגיות מתקדמות, שמאפשרות לאתר את מקור הנזילה תוך כדי גרימת נזק מינימלי לבית. איתור נזילות במצלמה תרמית היא אחת השיטות האלה ונפרט עליה מעט בהמשך.

 

איך מצלמה תרמית עוזרת באיתור נזילות?

מצלמה תרמית היא בעצם מצלמה שיוצרת תמונה של הטמפרטורה באזור מסיום בבית שלכם. בשיטה זאת ניתן לאתר את הנזילה באמצעות שימוש בחום, האזור בו הטמפרטורה שונה משאר חלק הצינור הוא כנראה האזור ממנו מגיעה הנזילה. מצלמה תרמית כזאת יכולה לבדוק את החום בתוך קירות הבית וזאת מבלי להצטרך לפרק אותם.

 

כדאי לי להזמין אינסטלטור עם מצלמה טרמית?

ישנן שיטות רבות לאיתור נזילה בבית. שימוש בגז טבעי או גלאי לחות הם שיטות נוספות שניתן באמצעותן לאתר נזילות בבית בלי לפרק חלקים גדולים ממנו. עם זאת ניתן לומר שהשימוש במצלמה תרמית הוא היעיל והפשוט מביניהן. אם אתם רוצים לפתור את בעיית הנזילה בביתכם בקלות ובפשטות, כדאי לכם לשקול לעבוד עם אינסטלטור שיש לו מצלמה תרמית. בנוסף לכך כדאי מאוד להזמין אינסטלטור מקצועי שיודע לעבוד עם המצלמה התרמית ויוכל לפתור את הבעיה בזמן מועט וביעילות.

 

סיכום – מצלמה תרמית לאיתור נזילות

ההתפתחות הטכנולוגית בתחום איתור הנזילות מאפשרת לנו לאתר את הנזילה בבית שלנו בלי לגרום נזק לקירות ולרצפת הבית. חשוב מאוד לאתר נזילות בבית מוקדם ככל האפשר ועדיף לעשות זאת באמצעות שימוש בכלים מתקדמים כמו גז טבעי, גלאי לחות או מצלמה תרמית.

באמצעות שימוש בחום ניתן לאתר את הנזילה הנסתרת ולפתור אותה במהירות. אם יש לכם נזילה בבית, כדאי לכם לשקול להזמין אינסטלטור עם מצלמה תרמית ועדיף כזה שהיה בעל מקצועיות רבה.

איתור נזילות במצלמה תרמית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
במות הרמה במחירים טובים
כמה עולה במות הרמה לגובה?

במות הרמה לגובה תפקיד מכריע במגוון רחב של תעשיות, המספקות פתרון בטוח ויעיל לגישה לאזורים מוגבהים. בין אם מדובר באתרי בנייה, מחסנים או פרויקטי תחזוקה,

קרא עוד »
הקסם משתבש
מה עושים כשקסם משתבש?

הקסם האמיתי במופעים של אמני חושים וקוסמים אחרים הוא האפשרות שהמופע מעניק לצופים, גם למבוגרים שבהם, להתמסר לאמונה באשליה שמתרחשת לנגד עיניהם על הבמה. מופע

קרא עוד »
אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO
מה זה CRO?

אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO היא התרגול של העלאת שיעור ההמרה שלכם, על ידי שכנוע מבקרים באתר שלכם לבצע פעולות ספציפיות כמו קניית מוצר,

קרא עוד »