מה זה CRO?

אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO היא התרגול של העלאת שיעור ההמרה שלכם, על ידי שכנוע מבקרים באתר שלכם לבצע פעולות ספציפיות כמו קניית מוצר, הורדת קובץ PDF או הרשמה לניוזלטר. למרות ש-CRO משמש לעתים קרובות לביצוע שיפורים קטנים ומצטברים, המטרה הרחבה יותר שלו היא לייעל את כל תהליך השיווק שלכם – כדי שהכול יעבוד בצורה חלקה. וככל שהשיווק שלכם מותאם יותר, כך שיעור ההמרה שלכם יהיה גבוה יותר.

 

מהי המרה?

  • המרה היא המונח הכללי למבקר המשלים יעד של אתר. מטרות מגיעות בצורות וגדלים רבים. אם אתם משתמשים באתר שלכם למכירת מוצרים, המטרה העיקרית (המכונה המרה מאקרו) היא שהמשתמש יבצע רכישה. יש המרות קטנות יותר שיכולות להתרחש לפני שמשתמש משלים המרת מאקרו, כגון הרשמה לקבלת אימיילים.
  • אלה נקראים מיקרו-המרות. דוגמאות להמרות:
  • המרות מאקרו: רכישת מוצר מהאתר מבקש הצעת מחיר הרשמה לשירות.
  • דוגמאות למיקרו-המרות: הרשמה לרשימות מיילים, יצירת חשבון, הוספת מוצר לעגלה.

אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO

מהו שיעור המרה?

שיעור ההמרה של האתר שלכם הוא מספר הפעמים שגולש משלים יעד חלקי של התנועה באתר שלכם. אם משתמש יכול להמיר בכל ביקור (כגון קניית מוצר), חלקו את מספר ההמרות במספר הפעלות (מספר הפעמים הייחודיות שמשתמש הגיע לאתר שלכם). אם אתם מוכרים מנוי, חלקו את מספר ההמרות במספר המשתמשים.

אופטימיזציה של שיעור ההמרה מתרחשת לאחר שהמבקר מגיע לאתר. זה שונה מאופטימיזציה של המרות עבור קידום אתרים או מודעות בתשלום המתמקדות במי שמקליק לאתר שלכם מתוצאות החיפוש האורגניות, כמה קליקים אתם מקבלים ואילו מילות מפתח מניבות תנועה.

ארבעת העקרונות של CRO

כדי להשיג את שיעורי ההמרה הטובים ביותר, יזמים ומשווקים דבקים בארבעה עקרונות CRO בסיסיים:

  1. יש הצעת ערך ברורה – לקוחות עושים את הצעד הבא במשפך המכירות שלכם כשהם מבינים מה מבדיל אתכם מהמתחרים.
  2. תמריצו את הלקוחות שלכם לפעול – מכירות בחצי מחיר, נסיונות של 30 יום והורדות בחינם מגדילות את ההמרות מכיוון שהן מעודדות את הקונים לפעול. אבל יש הרבה יותר במוטיבציה של לקוחות מאשר רק לתת דברים בחינם.
  3. הורידו חסמים להמרה – לקוחות צריכים תמריצים לפעול, אבל אם יש מכשולים בדרכם, כל המתנות בעולם לא יפצו על כך. הסירו כל דבר שמפריע לכל המרה שהגדרתם. מחסומים יכולים לכלול דברים כמו: מחירים גבוהים, זמני טעינת דפים איטיים, אילוץ לקוחות ומבקרים להירשם, קשה למצוא כפתור "קנה עכשיו", תיאורי מוצרים מבלבלים ללא תמונות מוצר, קופה מחוץ לאתר ועוד.
  4. לגרום ללקוח להרגיש בטוח – לקוחות שמרגישים לא בטוחים לגבי המותג שלכם או התהליך שלכם מהססים לפעול – לא משנה כמה גדול התמריץ או נמוך המחסום. דברים רבים משפיעים על רמת הנוחות של הלקוח, מעיצוב הצבע של דף הבית שלכם ועד לשער התשלום שבו אתם משתמשים.

 

לסיכום

על מנת לוודא שהאתר שלכם מסוגל להמיר תנועה בצורה הדרושה עבורכם, מומלץ לפנות אל מומחה קידום אתרים, שיידע לעזור לחזון שלכם לרקום עור וגידים על הצד הטוב ביותר.

אופטימיזציה של שיעור המרות או CRO

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
במות הרמה במחירים טובים
כמה עולה במות הרמה לגובה?

במות הרמה לגובה תפקיד מכריע במגוון רחב של תעשיות, המספקות פתרון בטוח ויעיל לגישה לאזורים מוגבהים. בין אם מדובר באתרי בנייה, מחסנים או פרויקטי תחזוקה,

קרא עוד »
הקסם משתבש
מה עושים כשקסם משתבש?

הקסם האמיתי במופעים של אמני חושים וקוסמים אחרים הוא האפשרות שהמופע מעניק לצופים, גם למבוגרים שבהם, להתמסר לאמונה באשליה שמתרחשת לנגד עיניהם על הבמה. מופע

קרא עוד »