הר הביטוח יוכל לחסוך לך אלפי שקלים – וזו הסיבה

כל עובד בישראל, בין אם עצמאי ובין אם שכיר, מחויב להפריש כספים מהשכר שהוא מקבל לטובת חיסכון פנסיוני. חיסכון זה יכול להתבצע בקרנות הפנסיה השונות, בקרנות גמל או בקרנות השתלמות. עם זאת, אנשים רבים לא מכירים לעומק את עולם הביטוח ואת כל סוגי הביטוחים שיש להם, ולכן רבים משלמים עבור כיסויים ביטוחיים שהם כלל אינם זקוקים להם. על מנת לעשות סדר בכל נושא הביטוחים, נוצר הר הביטוח.

 

מהו הר הביטוח ומהי מטרתו?

הר הביטוח הוא אתר אינטרנטי שהקים משרד האוצר, במטרה לרכז במקום אחד את כל סוגי הביטוחים, החסכונות והכיסויים שיש לכל אדם בישראל, ולהנגיש את המידע הזה עבורם.

אם עד כה חלק נרחב מאוד בציבור לא היה מודע לביטוחים שיש לו, וכך היו מקרים רבים של תשלום עבור ביטוח שכלל אין בו צורך או תשלום כפולך עבור אותו הביטוח – בעזרת הר הביטוח כל זה הוא כבר נחלת העבר. בהר הביטוח תוכלו לראות בצורה נגישה וברורה את כל הביטוחים שעליהם אתם משלמים וכמה אתם משלמים עליהם.

אם אתם מבינים בתחום הביטוחים, תוכלו לבחון בכוחות עצמכם האם אתם באמת צריכים את כל הביטוחים שעליהם אתם משלמים, ואף לבצע סקר שוק ולראות האם המחיר שאתם משלמים הוא לא גבוה ביחס למחירי השוק. אם תחום הביטוחים פחות מדבר אליכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות איש מקצוע כמו סוכן ביטוח.

 

כיצד הר הביטוח יכול לחסוך לכם אלפי שקלים?

כפי שהזכרנו קודם, בהר הביטוח תוכלו לבחון האם כל הביטוחים הקיימים שלכם באמת נחוצים לכם, והאם אתם משלמים מחיר הוגן על הביטוח. אם מצאתם שישנם ביטוחים שעליהם אתם משלמים אך לא זקוקים להם (למשל, אם אתם רווקים אך משלמים עבור ביטוח חיים, שנועד עבור אנשים שיש להם תלויים) – תוכלו לבטל אותם וכך לחסוך כסף יקר.

כך גם אם מצאתם שחברת הביטוח שבה אתם מבוטחים לא מעניקה לכם את המחיר הזול ביותר בשוק. באתר הר הביטוח תוכלו לבצע השוואות בין מחירי פוליסות הביטוח בכל חברות הביטוח הגדולות, וכך לבחור את הפוליסה שבה תוכלו לשלם את הסכום הקטן ביותר עבור הכיסוי הביטוחי שלו אתם זקוקים.

 

האם צריכים ידע פיננסי על מנת להשתמש באתר הר הביטוח?

אמנם חשוב מאוד שכל אדם יכיר מונחים בסיסיים בעולמות הכלכלה והביטוח, אך אין הכרח שתכירו היטב את התחומים האלו על מנת להשתמש באתר של הר הביטוח. זהו אחד האלמנטים בהם היתרון של הר הביטוח בא לידי ביטוי – אם עד היום חברות הביטוח והבנקים ניצלו את חוסר הידע של הציבור על מנת להעלות מחירים ולהרוויח כמה שיותר, כיום (ובין היתר בזכות הר הביטוח) הן לא יכולות להמשיך לעשות זאת!

ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כך תמצאו ביטוחים מיותרים
כך תמצאו ביטוחים מיותרים

בתקופה האחרונה כולנו נוכחנו לדעת כמה חשוב זה להתכונן מראש לימים הקשים ולתקופות המאתגרות. תקופות בהן צריך להיות בשליטה על כל מה שקורה במשק הבית

קרא עוד »
ביטוחים
כך תמצאו ביטוחים מיותרים

מבריאות ורכב ועד ביטוח דירה וחיים, מגוון הכיסויים הזמינים יכול להיות מכריע. בתוך המורכבות הזו, זה לא נדיר למצוא את עצמנו עם ביטוחים מיותרים. זיהוי

קרא עוד »
ביטוח רכב
5 טיפים להוזלת ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא בהחלט הוצאה הכרחית עבור בעלי רכב. עם קצת תכנון אסטרטגי וקבלת החלטות נבונה, נהגים יכולים לנקוט בצעדים להפחתת פרמיות הביטוח שלהם. במאמר

קרא עוד »
תביעות ביטוח
דחיית תביעה של חברת הביטוח

לצערנו חברות הביטוח דוחות תביעות רבות בשל אמתלות שונות. למרות זאת, כאשר מעורב בתהליך התביעה עורך דין ניתן להתגבר עליהן או לקבל פיצוי מביטוחים אחרים.

קרא עוד »