כך תמצאו ביטוחים מיותרים

בתקופה האחרונה כולנו נוכחנו לדעת כמה חשוב זה להתכונן מראש לימים הקשים ולתקופות המאתגרות. תקופות בהן צריך להיות בשליטה על כל מה שקורה במשק הבית שלנו, בכדי למנוע הידרדרות של המצב הכלכלי ושמירה על איזון בריא שיאפשר לנו לחיות בנוחות. במאמר זה נספר לכם איך למצוא ביטוחים מיותרים במאזן החודשי שלכם, ולמה זה קריטי עבור התנהלות כלכלית נבונה בתקופות מאתגרות.

 

קחו שליטה על העו״ש שלכם

בימים אלו, חשוב מתמיד להתנהל נכון כלכלית – להיות מאוזנים בעובר ושב החודשי, לחסוך לתקופות קשות, ולהתנהל באחריות עם הכסף שלנו. אך לא כולנו יודעים כיצד לעשות זאת. למזלנו, כיום ישנן לא מעט פלטפורמות וכלים שנוצרו בדיוק עבור הייעוד הזה – לעזור לנו להתנהל נכון יותר כלכלית ולחסוך.

 

חשיבות התמונה המלאה

אחת הדרכים המרכזיות להתנהל נכון יותר כלכלית היא לקבל את התמונה המלאה של כלל הפיננסים שלנו. זה כולל כמובן את העובר ושב שלנו, פירוטי האשראי השונים, פרמיות הביטוח הרבות שקיימות לנו וחסכונות או פיקדונות שנמצאים בחשבון שלנו. התמונה המלאה תאפשר לנו לקחת את המצב בשתי ידיים ולטפל בכל הבעיות בצורה משכילה ונבונה יותר. כאן נכנס שחקן חשוב שמשנה את התמונה, ושמו הר ביטוח עם ארנפלד.

 

איך מוצאים ביטוחים מיותרים?

התמונה המלאה לא תהיה שלמה ללא פלטפורמה המאפשרת לעקוב ולצפות בכלל תיקי הביטוח שלכם. הפלטפורמה של הר ביטוח מציגה לכם דו״ח מפורט מלא במידע ביטוחי, המאפשר לכם לקבל תמונה מלאה על סך כל הביטוחים שלכם, ובכך:

 

למצוא ביטוחים כפולים או מיותרים

אנו מחזיקים במגוון עצום של ביטוחים – ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח לעסק ביטוח בריאות, ועוד ועוד – והסיכוי לכפילויות בפרמיות עולה ככל שמספר הביטוחים שלנו עולה. בעזרת הפלטפורמה של הר ביטוח ניתן לעשות סדר בבלאגן, ולמצוא את הפרמיות והביטוחים המיותרים, אשר מוציאים מאיתנו כספים שאנחנו יכולים לחסוך במקום.

 

להשגיח על הוצאות החודשיות ולהוזיל אותן

התמונה המלאה שהר ביטוח מאפשרים לכם לראות, תוכל לעזור לכם לשלוט בהוצאות החודשיות שלכם בצורה נבונה ומעמיקה יותר מאי פעם. שום הוצאה לא תהיה מוסתרת מעינכם – גם לא הביטוחים הקטנים שלעיתים חומקים מאיתנו ומעמיסים על ההוצאות החודשיות, או דמי הביטוח הגבוהים שפשוט לא שמנו לב אליהם עד כה שאוכלים לנו מהמסגרת בבנק.

 

לנהל במקום אחד את כל הביטוחים שלכם

ככל שהטיפול בביטוחים השונים שלכם יהיה מסורבל יותר, ויצריף יותר אנרגיה ומשאבים – כך הסיכוי שתצליחו לנהל אותם באופן רציף ואחראי, פוחת. בעזרת הפלטפורמה של הר ביטוח, תוכלו לנהל את כל הביטוחים הקיימים במשפחה שלכם תחת קורת גג אחת – ובכך לאפשר לעצמכם שליטה מלאה על המצב כל חודש.

 

לסיכום

כלי משמעותי וחשוב עבור התנהלות כלכלית נכונה בתקופות אלו הוא הר ביטוח, אפשר מאפשר לכם לקבל דו״ח מרוכז עם כל המידע הביטוחי שלכם, לזהות כפילויות, להוזיל עלויות ולהיות עם שליטה מלאה על המצב הכלכלי שלכם יותר מאי פעם.

ביטוחים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוחים
כך תמצאו ביטוחים מיותרים

מבריאות ורכב ועד ביטוח דירה וחיים, מגוון הכיסויים הזמינים יכול להיות מכריע. בתוך המורכבות הזו, זה לא נדיר למצוא את עצמנו עם ביטוחים מיותרים. זיהוי

קרא עוד »
ביטוח רכב
5 טיפים להוזלת ביטוח הרכב

ביטוח רכב הוא בהחלט הוצאה הכרחית עבור בעלי רכב. עם קצת תכנון אסטרטגי וקבלת החלטות נבונה, נהגים יכולים לנקוט בצעדים להפחתת פרמיות הביטוח שלהם. במאמר

קרא עוד »
תביעות ביטוח
דחיית תביעה של חברת הביטוח

לצערנו חברות הביטוח דוחות תביעות רבות בשל אמתלות שונות. למרות זאת, כאשר מעורב בתהליך התביעה עורך דין ניתן להתגבר עליהן או לקבל פיצוי מביטוחים אחרים.

קרא עוד »