מדריך התמודדות במקרה של פשיטת רגל

ישנם מצבים בהם אנשים שנקלעו לחובות נאלצים לבחור בהליך של פשיטת רגל, לאחר שנבצרת מהם האפשרות לפרוע אותם ולהתנקות מכול מחויבות כלכלית. אנשים רבים מוצאים עצמם עומדים בפתחו של מבוי סתום, אבודים, חסרי אונים ובעיקר לא יודעים למי לפנות כדי לצאת מהתסבוכת הזו.

בעוד רבים בוחרים לנסות להתמודד לבד עם מקרה של פשיטת רגל, יש מי שכבר יודע שהדרך הטובה ביותר לעמוד בזה בגבורה ולצלוח את המהמורה הזו, היא להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום. להלן מדריך התמודדות במקרה של פשיטת רגל.

 

לא תאמינו, אך יש יתרון בפתיחה בהליך פשיטת רגל

אם כבר אדם מצוי בשיאו של הליך פשיטת רגל, הוא יכול להתנחם בעובדה שהיתרון המרכזי בהליך הוא קבלת צו הפטר. לרוע המזל, ישנם פושטי רגל שלא מקבלים את הצו, זאת לאור תקלות שמתעוררות בהליך עצמו או עבירות שמבצעים בתום לב. כיצד ניתן למנוע זאת? באמצעות בחירה בליווי של גורם מקצועי, אשר יידע לכוון ולהדריך לאורך כל הדרך. בדרך כלל כשנעזרים בגורם מומחה, שיש לו ידע מקצועי בכל הקשור בהליך פשיטת רגל, הסיכוי לקבלת צו הפטר גדל באופן משמעותי.

 

נעזרים בעורך דין לפשיטת רגל

אם אתם מוצאים עצמכם עומדים בשיאו של משבר כלכלי, הכולל חובות וקשיים שהצטברו, פשיטת רגל היא בהחלט אחת מהדרכים לצאת מזה בצורה הגונה ופורמלית. היא מאפשרת לכם להשתקם כלכלית ולעמוד בפתחה של דרך חדשה במגזר העסקי, ללא כל אות קלון בדמות חובות שמרחף מעל לראשכם. הדמות הנכונה להיוועץ בה ולבחור בה לשם ייצוג וליווי משפטי, הינו עורך דין פשיטת רגל.

עורך דין מומחה אמון על תכנון נכון של הליך פשיטת הרגל, כאשר המטרה העיקרית היא לבדוק שהתהליך אכן מתאים למצבו של הלקוח. לאור העובדה שנדרש לכנס את כל הנכסים שנמצאים בבעלותו של החייב לשם פירעון חלק מהחובות, עורך הדין בודק עוד קודם לכן האם יש בכלל טעם בכך. אם הוא רואה שיש אלטרנטיבות עדיפות, כדוגמת משא ומתן מול הנושים לשם הפחתת סכום החייב, או לחלופין אפשרות של חלוקת ההחזר לתשלומים, הוא יסייע לחייב לחתור לשם ולמחוק בכך את חובותיו.

 

התמודדות נפשית עם פשיטת רגל

אין ספק שההיבט המנטלי מוזן היטב מההיבט הפרקטי של כל הדברים שמתרחשים במסגרת הליך לפשיטת רגל. אנשים שנקלעים למצב של פשיטת רגל חושבים רבות על המשפחה שצריך לפרנס, ועל ההשלכות ההרסניות שטמונות בכך. למרות הקושי העז והלחצים שזה משרה על הנפש, חשוב לזכור שהודות להליך פשיטת רגל, המצב אינו אבוד ואפשר לחזור לאיזון כלכלי. באמצעות הליווי הנכון, ההבנה שזה דורש זמן והאמונה הנדרשת בטיב התהליך, ניתן להשתקם כלכלית ולמחוק את כל החובות הקיימים, וכך להתחיל פרק חדש בחיים.

 

כלי משפטי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משמורת ילדים – טובת הילד קודמת

טובת הילד היא מושג משפטי וחברתי שמתייחסת לילדים כישות משפטית שיש לה זכויות, שאחריותה של החברה לדאוג לקיומן. ההתייחסות לטובת הילד מובילה החלטות משפטיות וחוקיות

קרא עוד »
נהג מונית - אילוסטרציה
הטרדה מינית במונית

הטרדה מינית במונית היא סיטואציה מאוד לא נעימה שלצערנו נהיית נפוצה יותר ויותר, במיוחד בעת האחרונה ובה בעקבות הגבלות התחבורה הציבורית רבים בחרו להתנייד יותר

קרא עוד »
אזרחות גרמנית
מי זכאי לאזרחות גרמנית?

אזרחות גרמנית טומנת בחובה הטבות משמעותיות, לרבות הזכות לחיות ולעבוד בגרמניה, גישה להטבות סוציאליות ויכולת לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. עם זאת, הזכאות לאזרחות גרמנית

קרא עוד »