מחפשים צעצועים לתוכים? המאמר הזה בשבילכם

כמו ילדים קטנים, גם התוכים זקוקים לצעצועים שיתרמו להתפתחות הרגשית והמוטורית שלהם. חשוב להעניק לתוכים מגוון רחב של צעצועים ולאפשר לו לבחור בניהם כך התוכי יחוש שהוא אדון לעצמו וההנאה שלו מהצעצועים תגדל. חשוב להעניק לתוכי צעצועים עמידים שיישארו אתו לאורך זמן רב אך גם צעצועים שיוכל להשמיד ולהרוס.

כיום קיים מגוון רחב של צעצועים מסוגים שונים לתוכים ולכן בחירת צעצוע מתאים לתוכי שלכם עלולה להיות משימה קשה במיוחד. במאמר זה תוכלו לקבל טיפים שיסייעו לכם לבחור צעצועים איכותיים שישדרגו את חווית השהייה בכלוב של התוכי שלכם.

 

סוגי צעצועים לתוכים

נהוג לחלק את מגוון הצעצועים לתוכים לארבע קבוצות מרכזיות. כאשר אנו רוכשים צעצועים לתוכי שלנו חשוב לשלב בין סוגי הצעצועים ולרכוש לו מספר צעצועים המשתייכים לקבוצות שונות.

 

צעצועי התעמלות

צעצועים שמפתחים את התוכי וגורמים לו להפעיל את השרירים שלו כגון: סולם, נדנדה וכדומה. ניתן למצוא את הצעצועים הללו בצורות, גדלים וצבעים שונים בחנויות חיות. לחלופין, ניתן להכין את הצעצועים האלו באופן עצמאי בבית. חשוב לוודא שאתם מכינים את הצעצוע בצורה בטוחה שלא מסכנת את התוכי.

 

צעצועי רגל

צעצועי רגל הם צעצועים שתניחו על הרצפה והתוכי ישחק בהם בעזרת רגלו. המשחקים הללו יפתחו את היכולת המוטורית של התוכי ואת הקואורדינציה שלו.

 

צעצוע מתכלה

צעצוע תכלה הוא צעצוע שעשוי חבלים, עץ מתפרק או רצועות עור. התוכי יפרק את צעצוע זה בעזרת מקורו וייהנה מהתרת הקשרים שלו. צעצועים אלו חשובים וחיוניים עבור בריאות ומראה המקור של התוכי ומשפיעים גם על המצב המנטלי של התוכי.

 

צעצועי חיפוש מזון

צעצועי חיפוש מזון הם צעצועים מתוחכמים שבהם תחביאו מזון נחשק. הצעצועים הללו מהווים אתגר עבור התוכים ומפתחים בצורה משמעותית את היכולות השכליות שלו.

 

התאימו את הצעצוע לתוכי

תוכים שונים מעדיפים צעצועים מסוגים שונים. כאשר אתם בוחרים צעצועים לתוכי שלכם חשוב לוודא שהצעצוע שבחרתם מתאים לו, לצרכים ולהעדפות שלו. להלן פירוט קצר על ההעדפות של סוגי התוכים השונים שחשוב לעמוד בהם:

  • קוקטילים יאהבו צעצועים עם חבלים דקים או צעצועים עשויים עץ וענפים. כמו כן, הקוקטיל אוהב שמניחים לו משחקים בתחתית הכלוב.
  • הקקדו אוהב משחקים רעשניים עם פעמונים ושרשראות או צעצועים עשויים עץ שהם יכולים ללעוס ולהשחית בקלות.
  • תוכים קטנים אוהבים נדנדות, צעצועים קטנים וחבלים שהם יכולים לפרום במקורם.

מומלץ לרכוש צעצועים לתוכים במגוון צבעים שיוסיפו עניין רב למשחק. חשוב לשים לב שאין בצבע חומר רעיל!

כל האביזרים לתוכים תחת קורת גג אחת: בצ'או צ'או תוכלו למצוא אביזרים שימושיים ויעילים לתוכים כגון: כלובים, מוצרי קינון, חבלים מיוחדים, צעצועים שונים ועוד. המוצרים באתר נמכרים באיכות גבוהה ובמחירים שמתאימים כמעט לכל אדם.

 

Parrots

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משמורת ילדים – טובת הילד קודמת

טובת הילד היא מושג משפטי וחברתי שמתייחסת לילדים כישות משפטית שיש לה זכויות, שאחריותה של החברה לדאוג לקיומן. ההתייחסות לטובת הילד מובילה החלטות משפטיות וחוקיות

קרא עוד »
נהג מונית - אילוסטרציה
הטרדה מינית במונית

הטרדה מינית במונית היא סיטואציה מאוד לא נעימה שלצערנו נהיית נפוצה יותר ויותר, במיוחד בעת האחרונה ובה בעקבות הגבלות התחבורה הציבורית רבים בחרו להתנייד יותר

קרא עוד »
אזרחות גרמנית
מי זכאי לאזרחות גרמנית?

אזרחות גרמנית טומנת בחובה הטבות משמעותיות, לרבות הזכות לחיות ולעבוד בגרמניה, גישה להטבות סוציאליות ויכולת לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. עם זאת, הזכאות לאזרחות גרמנית

קרא עוד »