כיצד מחשבים עלות עורך דין פלילי? 

אם הגעתם למאמר הזה, יתכן שכבר נקלעתם לסיטואציה הלא נעימה שבה אתם נזקקים לשירותיו של עורך דין פלילי, שיספק לכם ליווי וייצוג משפטי סביב אירוע בו אתם נחשדים בעבירה מסוימת. המצב שבו נתונים בחשד לעבירה פלילית אינו נעים כלל, ולכך יש להוסיף גם את עלות עורך הדין, הוצאה שיכולה להכביד, אך לא ניתן לוותר עליה. כיצד נוכל להעריך את עלות שירותיו של עורך דין פלילי? 

חישוב עלות של עורך דין פלילי זו לא סוגיה שאנחנו מעוניינים להידרש לה, אבל לפעמים אין ברירה. במקרים מסוימים, בין אם בגלל עבירות שאין לנו מודעות אליהן או בגלל נסיבות שלא תלויות בנו כלל, אנחנו מוצאים את עצמנו נזקקים לשירותיו של עורך דין פלילי. כמה זה עולה?

 

האם יש עלות ממוצעת לעורך דין פלילי?

כמו כל נותן שירות עצמאי אחר, עורכי דין קובעים לעצמם את שכר הטרחה, והוא משתנה בהתאם לפרמטרים כמו מומחיות, ותק, תארים רלוונטיים ועוד. בנוסף, מלבד המחיר הבסיסי, יש לקחת בחשבון את ההבדלים בין מורכבות התיקים, עבירות שונות שדנים בהן וכמובן כמות השעות שמוקדשת בסופו של דבר לטיפול בתיק.

 

האם ניתן להפחית את עלות השירות של עורך דין פלילי?

כמו בכל מקרה שבו שוכרים בעל מקצוע, ניתן ורצוי לקבל המלצות ולבצע סקר שוק. עם זאת, חשוב לזכור כי הקריטריון העיקרי לבחירת עורך דין הוא התוצאה הסופית, שיכולה להיות הרת אסון אם מתפשרים על איכות על מנת לקבל שירות בעלות נמוכה יותר. בנוסף, לכאורה ככל שהשירות של עורך הדין יכלול פחות שעות עבודה, תשלמו בסופו של דבר פחות.

יחד עם זאת, עורך דין מקצועי לא יוותר על אף שעת עבודה, משום שהמחיר של ויתור כזה יבוא על חשבון הלקוח ועלול להביא לתוצאות מרות.

 

אני לחוץ מבחינה כספית. אולי אפשר לוותר על שירותיו של עורך דין פלילי?

בשום אופן לא. גם אם העבירה בה אתם חשודים היא עבירה לא חמורה, לליווי המשפטי והייצוג של עורך דין פלילי יש חשיבות רבה. ייצוג נכון של מומחה בעל ניסיון הוא קריטי ויכול להיות ההבדל בין הרשעה לזיכוי ובין עונש מאסר לעבודות שירות. אם אתם מעוניינים להיווכח כמה קריטי שירותו של עורך דין פלילי ללקוח, היכנסו לאתר של עו"ד דני אורדן כדי להתרשם מהיקף המידע שיש לשלוט בו על מנת לייצג בבטחה נאשמים בעבירות פליליות.

 

אם כך, כיצד מחשבים את עלות השירות של עורך דין פלילי?

כפי שנאמר, לא ניתן באמת לחשב מראש את עלות השירות, שכן העלות הכוללת היא נגזרת של נתונים שלא את כולם ניתן לדעת מראש ולא את כולם עורך הדין מגלה מראש, בין אם בשל נסיבות התיק ובין אם בשל מידע שהלקוח לא שיתף איתו. ככלל, משרד עורכי הדין יכול לספק לכם מידע על שכר טרחה שעתי או על עלות משוערת בהתאמה לעבירה בה אתם חשודים, אך חשוב לזכור כי זוהי עלות מוערכת בלבד.

עו"ד פלילי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משמורת ילדים – טובת הילד קודמת

טובת הילד היא מושג משפטי וחברתי שמתייחסת לילדים כישות משפטית שיש לה זכויות, שאחריותה של החברה לדאוג לקיומן. ההתייחסות לטובת הילד מובילה החלטות משפטיות וחוקיות

קרא עוד »
נהג מונית - אילוסטרציה
הטרדה מינית במונית

הטרדה מינית במונית היא סיטואציה מאוד לא נעימה שלצערנו נהיית נפוצה יותר ויותר, במיוחד בעת האחרונה ובה בעקבות הגבלות התחבורה הציבורית רבים בחרו להתנייד יותר

קרא עוד »
אזרחות גרמנית
מי זכאי לאזרחות גרמנית?

אזרחות גרמנית טומנת בחובה הטבות משמעותיות, לרבות הזכות לחיות ולעבוד בגרמניה, גישה להטבות סוציאליות ויכולת לנסוע בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. עם זאת, הזכאות לאזרחות גרמנית

קרא עוד »